Forum / Archief / Stel jezelf voor
vrijdag, 15 augustus 2008 om 11:45
MusicVibez_
Dit is misschien handig om onze leden misschien wat beter te leren kennen.
Ik zal de kick-off geven
Ik ben dus Steven Leppens, pas 19 jaar geworden, ik ben geboren op 28-07-1989. Men geboorteplaats is Lommel, waar ik nog altijd woon. Ik ben al een paar jaar Homo (en dat zal waarschijnlijk zo blijven
).
Mijn hobby's zijn badmintonnen, volleyballen, fietsen, lopen, computeren, met vrienden weggaan, en nog vele andere dingen...
Euhm wa kan ik nog zoal zeggen ... ik heb 2 katten hier rondlopen, ik heb nog een oudere broer, 22 jaar. Uhm mja ...
Ik drink regelmatig is een Kriekske of een lekker Passoake
En ik maak regelmatig websites, logo's, ...
Dat is het ongeveer, als ge nog iets wilt weten, dan zie ik het wel verschijnen 
Reacties 5 Sorteer reacties:
Kevin VRK Trust (maandag, 18 augustus 2008 om 05:55)
en here i am
ben dus de kev^^
17jaar,woonactig te gent
studerend aan de hotel en bakkerij school te gent voor het beroep kok
in vrije tijd werk ik een beetje bij, ik hou van ontspanning,sport,en uitgaan
en niet te vergeten van Disarono natuurlijk -Amaretto-
yup das zo wa alles^^
Jorne Van Overloop Trust (zondag, 17 augustus 2008 om 08:30)
Ik heet Jorne Van Overloop, en ik ben ook van Antwerpen ('t Stad, ald e rest is parking!
).
), en ben zeer veel bezig met hulpdiensten, vooral alles wat met medische hulpverlening te maken heeft. Voor de rest kan een interessant boek of een goeie film ook altijd op mijn volle aandacht rekenen.
Ben sinds 2 maanden 19 jaar oud/jong. Ik ben student Geneeskunde (dokter voor de vrienden
Klust graag een cola'ke of een Fanta af en toe,
Ben geboren in het Middelheim ziekenhuis (nog net Antwerpen!!!) en heb al in Wilrijk, Duffel en nu Hoboken gewoond.
Voor de rest: er staan nog leuke foto's en interessante informatie op mijn profiel.
Steven Moderator Trust (zaterdag, 16 augustus 2008 om 09:24)
- SamLt:
Kwoon in Borgloon (ligt tussen Sint-truiden en Tongeren: limburg dus)
LIMBURG RULESSS!!!
Sam Latet Trust (zaterdag, 16 augustus 2008 om 09:01)
Ooooh
Ik ga mij ook voorstellen.
.
Ik ben Sam Latet. Ik ben 17 jaar (ik moet nog 18 jaar worden) Ik ben geboren op 21 November 1990. Kwoon in Borgloon (ligt tussen Sint-truiden en Tongeren: limburg dus) Ik hou mij vooral bezig met muziek luisteren, weggaan met vrienden, soms een beetje zwemmen en een goed boek kan er ook altijd wel bij
Als je meer wil weten, kan je mijn profiel altijd bezoeken of mij een berichtje sturen hier op netlog
Bjorn Hoornaert Eigenaar Trust (zaterdag, 16 augustus 2008 om 00:34)
Owlaaa .. dit is wel meestal zo'n strikvraag hé
.. maar bon, 'k zal me ook is voorstellen
en 't goede voorbeeld geven ''uhum"
.. lol
.. wat doe 'k zoal? goh ja, eigenlijk vanalles
.. ge kunt al veel vinden op volgende link ivm mij! .. ==> http://nl.netlog.com/JustTheSame_23/blog/blogid...- Hier vind ge dus al zeer veel op lol
.. ik ben dus met vanalles zowa bezig, ook met muziek .. en tegenwoordig ook met filmkes maken! .. 'k ben ook met de clan bezig
en 't werpt z'n vruchten wel wa af?
hé steven?
.. (zeer goed gedaan trouwens!.) .. ik ben geboren in Antwerpen, maar heb er ni heel m'n leven gewoond .. 'k heb in Turnhout gewoond .. en 3j in limburg .. moet ge nog iets weten? .. ge kunt me contacteren dan
..
Ik ben dus Bjorn Hoornaert .. 'k woon in antwerpen, ben 23j (ook recent geworden) .. en 'k ben dus de beheerder van deze clan
Ik ga me toch nog kort voorstellen
Schrijf een reactie: