ik draag vanalles cyber gothic achtige kleding wel iets dat ik zelf creatief in elkaar knutsel. Heb ook een corset enzo. Heb veel van die stuka broeken zitten btw echt heerlijk. Maar heb ook een strakkere broeken en pantalos vooral voor als ik naar klanten moet of presentaties geef. jij bent altijd mooi
ik draag vanalles cyber gothic achtige kleding wel iets dat ik zelf creatief in elkaar knutsel. Heb ook een corset enzo. Heb veel van die stuka broeken zitten btw echt heerlijk. Maar heb ook een strakkere broeken en pantalos vooral voor als ik naar klanten moet of presentaties geef. jij bent altijd mooi
petra engelenEigenaarModerator(donderdag, 15 november 2007 om 10:31)
OK goede vraag
ik draag vanalles cyber gothic achtige kleding wel iets dat ik zelf creatief in elkaar knutsel. Heb ook een corset enzo. Heb veel van die stuka broeken zitten btw echt heerlijk. Maar heb ook een strakkere broeken en pantalos vooral voor als ik naar klanten moet of presentaties geef.
Reacties 19 Sorteer reacties:
petra engelen (donderdag, 15 november 2007 om 11:54)
- livingxdeadxdoll_x:

- elpida_xx:
- livingxdeadxdoll_x:
- elpida_xx:
OK goede vraag
ik draag vanalles cyber gothic achtige kleding wel iets dat ik zelf creatief in elkaar knutsel. Heb ook een corset enzo. Heb veel van die stuka broeken zitten btw echt heerlijk. Maar heb ook een strakkere broeken en pantalos vooral voor als ik naar klanten moet of presentaties geef.
jij bent altijd mooi
lief (K)
jij ja!
agja probeer ook maar wat
petra engelen (donderdag, 15 november 2007 om 11:48)
- livingxdeadxdoll_x:

- elpida_xx:
OK goede vraag
jij bent altijd mooi
lief (K)
petra engelen (donderdag, 15 november 2007 om 10:31)
OK goede vraag
Koen aka Raven Moonen (donderdag, 15 november 2007 om 09:37)
- livingxdeadxdoll_x:
- moshgot:
mezelf *MUHAHAHA*
haha sexii koen
kijk dat is goed voor mijn ego
Schrijf een reactie: