Profielpagina van gewoon_spiritueel

Gewoon_Spiritueel

Leden: 1061

Bewustwording,Spiritualiteit en alles wat het paranormale betreft...

Forum / info gidsen,engelen,geesten,channelings,nieuwe tijd / Sterren "mensen" kinderen

maandag, 14 mei 2007 om 05:52

http://netlog.com/Lilith060606RobinRobinLilith060606http://nl.netlogstatic.com/p/tt/071/917/71917432.jpgNederlandLimburg Lilith060606

Sterren ''mensen'' kinderen

Sterrenkinderen hebben ''kristallen'' in hun DNA gene zitten én zij zijn mooie en bewuste en gevoelige maar toch wel evenwichtige mensenkinderen. Zij weten al van jongs af aan wat de waarheid is en ze zijn hier juist nu op Aarde om hun Missie en Doel te verwezenlijken. Zij weten dat zij anders zijn dan andere kinderen, ook voelen zij dat zij anders zijn dan hun Aardse familie.

De Sterrenkinderen kunnen zich in één keer als Sterrenkind activeren, als zij al Wéten dat zijzelf een Sterrenkind zijn, dan activeren zij de kristallen in zich. Deze kristallen, activeren Liefde voor zichzelf en anderen en zij activeren nog meer geestelijke wijsheid en dit helpt de Sterrenkinderen met hun Missie. Indigo's hebben dit niet meegekregen, zij hebben technische kennis en wijsheid.

Deze kinderen komen meestal op Aarde bij 1 ouder die ook een Sterrenkind is en soms zijn beide ouders zelf Sterrenkinderen. Zij hebben ''onbewust'' contact met hun thuisbasis en dat is bij de Pleiaden in de Galactie Sterrenstelsel. Zij zijn juist nu hier op Aarde ''missie'' om zoveel mogelijk mensen van de Aarde naar een hoger bewustzijn te brengen.

Zij zijn al geregeld op Aarde geweest nú pas gaan we deze mooie mensenkinderen écht waarnemen. Zij hebben eerst zelf de nodige ervaringen dóórleeft, zodat zij deze ervaringen ook weer dóór kunnen geven. Maar ze nemen ook later die ervaringen weer mee terug naar hun thuisbasis ''Sterrenstelsel de Pleaiaden'' voor de evolutie van hun eigen Kosmische familie.

In hun herinneringen weten de Sterrenkinderen, maar ook de Indigokinderen onbewust waarom zij hier op Aarde zijn. De Sterrenkinderen weten wat liefde en innerlijke gevoelens zijn. Daarom kunnen zij beter emoties en angsten beheersen dan bijvoorbeeld de Indigokinderen. Sterrenkinderen zijn uit liefde en vrije wil hier, zij kunnen goed voelen en dit maakt ook dat zij ook geestelijk gaan weten.

De Indigokinderen zijn juist heel erg technisch, kijk maar naar Internet, zij zijn diegene die daar goed in zijn. Zij hebben problemen met emoties en angsten en kunnen niet bij hun hart en gevoelens komen. Zij zitten bijna allemaal nog vást in hun 2de Chakra. Ze hadden beide een zesdedimensionale bewustzijn voordat zij hier op Aarde kwamen. Beide hebben geen Karma, zoals dit dikwijls beweerd wordt, want zij zijn de ladder al op geweest en ze zijn nú de ladder weer omlaag gekomen om de Aardse mensen te helpen. Zij lopen dus vast op hun eigen emoties en denken en in ruil voor hun hulp zijn ze juist hier om dit voor zichzelf te leren.

Beide waren al vroeg in de vorige eeuw op Aarde, alleen in een later stadium zijn de Sterrenkinderen en de Indigokinderen massaal gereïncarneerd op Aarde. Beide soort kinderen incarneren nog steeds geregeld op Aarde om hier te helpen en ook om te leren, want niemand is ooit uitgeleerd. Beide hebben verschillen achtergronden en dit is ook duidelijk te merken. Ze zijn ook uiterlijk heel goed uit elkaar te houden.
De Pleiadiërs zijn de "Sterrenkinderen" ze zijn Familie van het Licht en deze sterren energie is sterk en zal ons hier helpen, zij hebben al vaker geholpen op Aarde, door massaal mensen van hun emoties af te helpen. De Pleiadiërs ras zijn de ''Sterrenbewoners''. De bedoeling van deze Missie is om zoveel mogelijk mensen naar een hoger vierdimensionaal bewustzijn te brengen en daarom is deze hulp van deze mooie mensenkinderen ook ingeroepen. De Pleiadiërs zijn buren van de Indigo ras in ons Galactie Sterrenstelsel. De mensheid leert nu een hele belangrijke les, van wie zijn we werkelijk en ook om ons te realiseren dat we allemaal goddelijk zijn en allemaal één zijn en verbonden zijn aan de Schepper.

Een Sterrenkind heeft vaak eerder contact met de Kosmische wereld dan het Indigokind. Omdat de Indigokinderen niet zo makkelijk openstaan voor deze Kosmische hulp en omdat zij teveel in hun dénken blijven zitten. Samen komen ze voor lessen te leren in ruil voor de hulp die zij kunnen bieden. Beide zijn goed op Internet en zijn ook goed in de zorg en om mensen te begeleiden op hun spirituele reis. Beide rassen zijn naar de Aarde gekomen met een laag driedimensionaal bewustzijn, maar ze komen van een hoog 6D bewustzijn dit is een verschil van 3 bewustzijn. Wij leven nu nog massaal in een bewustzijn van de driedimensionale en de bedoeling van deze Missie is dat voor 2007 de meeste mensen in de 4de of misschien in de 5de Dimensie van bewustzijn zijn gekomen. Dit betekent dat nu meer mensen open gaan staan voor geestelijke wijsheid.

Voor 2007 zullen er veel mensen ''heengaan'' naar de Kosmos, dit kómt omdat deze mensen hun eigen geest niét of nauwelijks geactiveerd hebben, dus hun geest verwaarloosd. Dit betekent dat zij niet spiritueel/ geestelijk onderlegd zijn en dat betekent geestelijke armoede en zonder geestelijke groei, kunnen we niet doorleven. Dit heeft niéts met een hoge IQ intelligentie van ons temaken, het heeft met een SQ van Spirituele Intelligentie/geestelijke wijsheid te maken.

Lees over de Sterrenkinderen en waar komen ze vandaan. Lees de boeken van de ''Brengers van de dageraad'' de lessen van de Pleiaden ISBN: 90-75636-02-4. Het volgende boek is ''Onze levende bibliotheek'': ISBN: 90-75636-05-9 beide van Barbra Marciniak.

Bij kopiëren van deze informaties vermeld a.u.bl deze BRON:
www.spiritualwisdom.nl

rating: 10,0 (1 stem)
RSS feed

Reacties 40 Sorteer reacties:

1 – 10 van de 40 1 2 3 4
  • http://netlog.com/_taygeta_Evelyn MaesMaesEvelyn_taygeta_http://nl.netlogstatic.com/p/tt/078/418/78418480.jpgBelgiëOost-Vlaanderen _taygeta_ 22

Evelyn Maes Eigenaar Moderator Trust  (zaterdag, 21 november 2009 om 10:07)

Niemand last gehad van de pleiaden uitlijning deze week met de aarde?

• http://netlog.com/medelienayla eschweilereschweileraylamedelienhttp://v.netlogstatic.com/v4.00/2471//s/i/misc/thumb/thumb_female.jpgNederlandGelderland medelien 13

ayla eschweiler Eigenaar Moderator (donderdag, 19 november 2009 om 05:55)

Heeft iemand nog een goede tip voor me?
    Of wil iemand nog iets vertellen???

• http://netlog.com/keieneiWillem van Gaalenvan GaalenWillemkeieneihttp://nl.netlogstatic.com/p/tt/014/252/14252614.jpgNederlandUtrecht keienei 65

Willem van Gaalen Eigenaar Moderator (donderdag, 19 november 2009 om 00:42)

Spirituele ontwikkeling kan alleen maar door stimulatie plaatsvinden, maar werkt averechts uit bij geforceerde pogingen. Blijf vooral je eigen tempo volgen en volg je intuïtie! :) :)

• http://netlog.com/medelienayla eschweilereschweileraylamedelienhttp://v.netlogstatic.com/v4.00/2471//s/i/misc/thumb/thumb_female.jpgNederlandGelderland medelien 13

ayla eschweiler Eigenaar Moderator (dinsdag, 17 november 2009 om 07:01)

- _taygeta_:
    - medelien:

Oke.
    Me vragen zijn zo'n beetje op hihi.
    Ik schrijf nu even snel een mailtje. Moet zo wel naar school. Geen zin:) Maar ach soms is het leuk.
    Ik vind het wel lullig voor je dat de kinderen het niet snapten vooral als het je vrienden zijn.
    Ik ben nniet van plan het aan me vrienden te vertellen omdat ik denk door hoe ze zijn dat ze het niet aankunnen op een manier. Maar ik vind stom dat je vrienden het niet geloofden geloven ze hetnu wel? Als u nog contact met ze heeft. Ik moet nu helaasweg naar school:) Maar we mailen wel andere keer verder
    gr

Met de meeste mensen uit men schooljaren heb ik geen contact meer en ik trek het me ook niet meer aan wat mensen van mij, mijn mening of ervaringen vinden. Ik ben de enige die de waarheid hier over kent en voor mij is dat voldoende en het belangrijkste. Ik ben van mening dat iedereen ooit er wel achter komt wat er allemaal is rondom ons.

Daar ben ik het helemaal mee eens:)
    Ik heb eigenlijk niets te schrijfen meer hihi.
    Maar ach.

• http://netlog.com/_taygeta_Evelyn MaesMaesEvelyn_taygeta_http://nl.netlogstatic.com/p/tt/078/418/78418480.jpgBelgiëOost-Vlaanderen _taygeta_ 22

Evelyn Maes Eigenaar Moderator Trust  (maandag, 16 november 2009 om 11:18)

- medelien:

Oke.
    Ik schrijf nu even snel een mailtje. Moet zo wel naar school. Geen zin:) Maar ach soms is het leuk.
    Ik vind het wel lullig voor je dat de kinderen het niet snapten vooral als het je vrienden zijn.
    Ik ben nniet van plan het aan me vrienden te vertellen omdat ik denk door hoe ze zijn dat ze het niet aankunnen op een manier. Maar ik vind stom dat je vrienden het niet geloofden geloven ze hetnu wel? Als u nog contact met ze heeft. Ik moet nu helaasweg naar school:) Maar we mailen wel andere keer verder
    gr

Met de meeste mensen uit men schooljaren heb ik geen contact meer en ik trek het me ook niet meer aan wat mensen van mij, mijn mening of ervaringen vinden. Ik ben de enige die de waarheid hier over kent en voor mij is dat voldoende en het belangrijkste. Ik ben van mening dat iedereen ooit er wel achter komt wat er allemaal is rondom ons.

ayla eschweiler Eigenaar Moderator (zondag, 15 november 2009 om 22:20)

- _taygeta_:
    - medelien:
    Heey
    Mijn moeder maakt karmische geboortehoroscopen. Als je kijkt naar Lilith in een geboortehoroscoop kan je zien dat bij veel mensen Lilith ( het kanaal met gene zijde) vaak een periode in hun leven afgesloten is.
    Bij mij is dat niet zo bij mij is het open gebleven.
    Ik vroeg me af of u nog meer kinderen kent en weleens raad geeft.
    Want u kan goede raad geven en u weet er al veel van dat is wel fijn:)
    Ik vind nieuwsgierigheid ook niet meer erg.
    Meestal vind ik het erg grappig om te horen maar ik zeg bijna altijd sorry als ik veel vragen stel want sommige mensen hebben er last van.
    Mijn poes is erg grappig af en toe.
    Soms ziet ze zo'n gids (wezen, engel )
    Dan gaat haar staar swiepen en dan kijkt ze daarna en gaat erachter aan rennen is echt grappig.
    Wat leuk dat u ook een kat heeft. Ik vind de katten zo grappig reageren.
    Ja ik weet dat het moeilijk is voor mensen die wat ouder zijn. Maar ik denk dat als ze het echt willen ze het ook sneller kunnen. Sommige mensen zijn er bang voor en als ze zich dan ineens open moeten stellen hebben ze daar een beetje moeite mee denk ik en dan duurt het wat langer.
    Wat leuk dat u wat in mij herkent van u zelf. Had u vroeger ook zoveel lol in de les haha grapje hoor. Ik heb zelf laatste tijd veel lol op school want ja de leraren maken het niet leuk dus doe ik het maar:) hihi
    En ik heb natuurlijk me vrienden(wezens) die er meestal wel bij zijn om me opte vrolijken.

Ja er zijn nog wel mensen van jouw leeftijd die me om raad komen vragen, niet allemaal willen ze dit openbaar maken en vragen dit soms enkel via een prive bericht, dit overkomt me trouwens niet enkel hier, als ik op straat loop of in een winkel ben gebeurt dit ook vaak, alsof mensen dat aan je zien.

Mijn kat zit hier soms ook wat aan te gapen en dan loopt ze er naartoe en zit ze zo naar boven te kijken maar aan haar gedrag kan ik ook uitmaken of het positief is of niet.

Erg veel lol had ik niet echt in de les, ik vond het behoorlijk saai en veel zaken vroeg ik me af waarom we dat nou nodig hadden. Maar dat had ik dus ook dat ik wezens zag in de klas. Mijn moeder is vroeger vaak naar de school moeten gaan, ze zeiden dan altijd evelyn is fysiek aanwezig maar geestelijk is ze er niet bij. Hoewel ik dus wel altijd wist wat er gezegd werd enzo. Later is dat wel beter gegaan toen had ik mensen in de klas waar ik het best goed met kon vinden, dit was in het lager jammer genoeg niet het geval, veel kinderen snapten me niet of vonden me niet leuk omdat ik niet wou mee doen aan pesterijen of idiote spelletjes.

Oke.
    gr

Evelyn Maes Eigenaar Moderator Trust  (zondag, 15 november 2009 om 09:28)

Hey Flowerella, ja ik had het dan ook over de mensen die ik ken, ik zie vaak dat jongeren en kinderen die angst niet/minder kennen voor onder meer reactie van de omgeving of dingen te zien dat je niet altijd kunt verklaren. Eens de pubertijd komt waarschijnlijk vaak wel, geen idee ik heb me afgesloten toen ik 16 was uit schrik voor de zaken die ik zag en meemaakte en ben pas ontwaakt toen ik 21 was (vorig jaar dus), ik was het zat en vroeg me af waarom ik? Ik wou gewoon "normaal zijn" zonder al dat "gedoe"

Ik vertrouw eigenlijk steeds op men gevoel als ik info krijg of iemand me iets zegt, dat is voor mij de beste raadgever, je gevoel kan je gewoon niet beduvelen volgens mij. Diep vanbinnen weet je het altijd wel :) De laatste tijd kom ik er meer en meer voor uit, het kan me gewoon niet meer schelen wat de mensen zeggen of denken, ik weet wat ik weet en zie en meemaak en de zaken die ze soms zeggen of de momenten dat ze je naar beneden willen halen, uitlachen of kleineren zijn gewoon te wijten aan hun eigen angsten, frustraties, onzekerheden of niet-kennis van de zaken waar ik het over heb. Ik wil gewoon iets doen, in actie komen, het voorbeeld geven want er moet echt wel iets gebeuren in deze wereld en mensen ontdekken dit jammer genoeg niet altijd uit zichzelf.

Dat wat je zegt van dat we uit de zelfde bron komen dat is iets wat ik vaak hoor, en vaak zeggen ze, iedereen is een sterrenkind van oorsprong maar daar ben ik het eigenlijk niet 100% eens met. Wel dat we uit 1 zelfde bron komen maar niet dat iedereen een sterrenkind is, niet alle zielen hebben al ooit op een andere planeet of ster geleefd. Volgens mij zijn er wel degelijk aardse zielen ook. Sterrenkinderen kunnen gewoon zo geen zaken doen als de dingen die nu in de wereld gebeuren. Ik voel dat genoeg bij mezelf en zie dat bij andere sterrenkinderen die ik ken, we kunnen gewoon vanuit ons gevoel en bewustzijn geen anderen iets bewust aandoen of de dingen doen die deze planeet nu aan het kapot maken zijn. Het is hokjes plaatsen is inderdaad niet altijd even goed maar het helpt wel, voor mij was het een serieuze opheldering en euforisch gevoel eeeindelijk da al die jaren te weten wat er altijd zogenaamd "mis" was met me, ook via die hokjes kan je info vinden en andere mensen of forums zoals hier, het heeft nu eenmaal een naam nodig. Het probleem is enkel dat er een lijst van vaste kenmerken hangt aan al die hokjes waar niet iedereen percee aan voldoet en daar schuilt het probleem van vooroordelen tegenover deze mensen.

Evelyn Maes Eigenaar Moderator Trust  (zondag, 15 november 2009 om 09:09)

- medelien:
    Heey
    Mijn moeder maakt karmische geboortehoroscopen. Als je kijkt naar Lilith in een geboortehoroscoop kan je zien dat bij veel mensen Lilith ( het kanaal met gene zijde) vaak een periode in hun leven afgesloten is.
    Meestal vind ik het erg grappig om te horen maar ik zeg bijna altijd sorry als ik veel vragen stel want sommige mensen hebben er last van.
    Dan gaat haar staar swiepen en dan kijkt ze daarna en gaat erachter aan rennen is echt grappig.
    Ja ik weet dat het moeilijk is voor mensen die wat ouder zijn. Maar ik denk dat als ze het echt willen ze het ook sneller kunnen. Sommige mensen zijn er bang voor en als ze zich dan ineens open moeten stellen hebben ze daar een beetje moeite mee denk ik en dan duurt het wat langer.
    Wat leuk dat u wat in mij herkent van u zelf. Had u vroeger ook zoveel lol in de les haha grapje hoor. Ik heb zelf laatste tijd veel lol op school want ja de leraren maken het niet leuk dus doe ik het maar:) hihi
    En ik heb natuurlijk me vrienden(wezens) die er meestal wel bij zijn om me opte vrolijken.

Ja er zijn nog wel mensen van jouw leeftijd die me om raad komen vragen, niet allemaal willen ze dit openbaar maken en vragen dit soms enkel via een prive bericht, dit overkomt me trouwens niet enkel hier, als ik op straat loop of in een winkel ben gebeurt dit ook vaak, alsof mensen dat aan je zien.

Mijn kat zit hier soms ook wat aan te gapen en dan loopt ze er naartoe en zit ze zo naar boven te kijken maar aan haar gedrag kan ik ook uitmaken of het positief is of niet.

Erg veel lol had ik niet echt in de les, ik vond het behoorlijk saai en veel zaken vroeg ik me af waarom we dat nou nodig hadden. Maar dat had ik dus ook dat ik wezens zag in de klas. Mijn moeder is vroeger vaak naar de school moeten gaan, ze zeiden dan altijd evelyn is fysiek aanwezig maar geestelijk is ze er niet bij. Hoewel ik dus wel altijd wist wat er gezegd werd enzo. Later is dat wel beter gegaan toen had ik mensen in de klas waar ik het best goed met kon vinden, dit was in het lager jammer genoeg niet het geval, veel kinderen snapten me niet of vonden me niet leuk omdat ik niet wou mee doen aan pesterijen of idiote spelletjes.

ayla eschweiler Eigenaar Moderator (zondag, 15 november 2009 om 09:07)

- flowerella:
    Hallo Dames Medelien en Taygeta :)

ik spring er even bij als jullie dat goed vinden ;
    Als jongere (schrijf jij taygeta) lijkt het je makkelijker ,
    Wel ,ik ben zo'n jongere geweest ,al ben ik nu dan al 51 en vond dat niet gemakkelijker ,niemand begreep me en ik was nog druk op zoek naar mezelf ,ook nog met de 'gewone' puberproblemen erbij,waarin ik het verhaal van medelien ook in herken,
    Gelukkig is het nu niet zo vreemd meer als toen ,maar het gevaar van nu schuilt erin dat er ook veel onzin over bestaat en mensen je op jongere leeftijd veel kunnen wijsmaken ,je denkt immers gauw dat een oudere of ervaren iemand het wel 'beter' zal weten ...
    Daarom is het zeker goed dat jullie kritisch zijn en blijven en doorvragen ,zowel aan jezelf als aan anderen Daarbij ervaart iedereen het weer op z'n eigen manier ,al zijn er ook veel overeenkomsten waarbij je elkaar kunt helpen ,of bevestigen in de dingen
    Ook ik heb me hiervoor een periode afgesloten tussen mijn 18e en 40ste het werd me allemaal teveel ,
    ook omdat ik veel van andere mensen overnam ,waar ik me toen niet tegen kon beschermen ,
    het was alles of niks ,toen ik me weer openstelde was dat niet makkelijker ,maar wel anders
    want ik had wel al een vaste basis achter de rug en heel wat meer levenservaring
    Toch is dat ook goed geweest ,die tijd van afsluiten was ook nodig om andere dingen te ontwikkelen ,
    maar ook ontdekte ik dat ik iets miste wat toch echt een deel van mij was en daar werd ik zelfs bijna ziek van ,toen ik dat accepteerde heb ik me in een sneltreinvaart verder ontwikkeld (spontaan) En ben nu alweer 20 jaar bezig om anderen te helpen zich te ontwikkelen en nog houdt ik dingen voor mezelf
    omdat anderen dat niet zouden begrijpen of er angst van zouden krijgen .
    Dus vindt ik het ook heel knap dat jullie er zo voor uit komen en ben ik nog steeds
    dolblij met deze groep ,want dat is precies waar ie voor bedoeld is ,om te delen en elkaar te helpen ,
    succes met jullie verdere ontwikkelingen Dames maar ook de beentjes stevig op de vloer houden ,
    ook dat is nodig in het aardse leven :) met een dikke knuff van mij :)
    Ella
    ps ;Alles is altijd om ons heen en een deel van ons ,maar wanneer je het ziet of voelt heeft te maken
    met jouw bewust-zijn waar jij je in bevind in het moment ,als we teveel in ons denken of in onze emoties zitten kom je op een ander level ,waardoor wij zelf het contact verliezen ,alles valt en staat dus met onze beleving van de werkelijkheid van dat moment ,dat is ook waarom het de ene keer zo 'waar' voelt en je andere keren aan jezelf twijfelt ,maar het is allemaal waar hoor ,wat een ander daar ook van vindt ,onthoud dat goed :)
    ps 2 ; Wat de namen sterrenkind ,indigo ,hoogsensitief enz betreft ,daar heb ikzelf erg weinig mee ,
    volgens mij zijn we allemaal ooit ontstaan vanuit dezelfde Kern en hebben we dezelfde bron ,alleen staan we allemaal op een ander punt in onze ontwikkeling ,waardoor we de 'werkelijkheid' in wat we zien en voelen anders ervaren dan anderen ,
    Maar uiteindelijk gaan we allemaal dezelfde weg ,alleen zijn er altijd mensen die op voor lopen
    en ook nog herinneringen hebben aan andere levensvormen op andere sterren of planeten ,
    en willen aardse mensen nou eenmaal alles graag in hokjes plaatsen omdat hun hersens zo werken
    Dus probeer gewoon niet teveel te begrijpen met je hoofd ,dat houdt je ontwikkeling uiteindelijk alleen maar tegen ,want wat je hersenen niet accepteren is er dan ook niet en zo werkt het dus nog bij veel mensen ,
    daarin moeten we nog verder groeien op aarde .

Heey Ella
    Ja ik blijf ook kritisch
    Maar ik bespreek af en toe ook dingen die ik schrijf met me ouders die begrijpen me ook.
    Ze vinden het fijn om te horen dat ik het op dit forum naar me zin heb omdat de mensen hier ook aardig zijn en meelevend en ook open staan voor de dingen die ik vertel.
    En ik sta natuurlijk ook open voor de dingen die de andere vertellen.
    Bedankt voor u mening.
    Fijn om te weten.
    Maar had u veel moeite om het weer op te pakken?
    Want als het mij ooit gebeurd (hoop het niet).
    Dan weet ik het een en het ander.
    Ja ik weet dat er veel dingen om ons heen gebeuren daar hou ik ook rekening mee.
    Dat vind ik belangrijk.

ayla eschweiler Eigenaar Moderator (zondag, 15 november 2009 om 09:00)

- _taygeta_:
    - medelien:
    Dat is echt mooi!!
    Ik hoop dat ik dit ook nog jaren kan!! en dat ik het nooit afsluit.
    Gelukkig heeft u het terug gevonden :)
    Ja nieuwsgierigheid is echt iets waar ik goed in ben zrk met dit
    soort dingen hihi dan wil ik zoveel mogelijk dingen weten.
    En ik denk dat u helemaal gelijk heeft over dat van waneer ze
    zich laten zien ik denk ook dat ze zich laten zien op het moment
    dat het echt kan zeg maar.
    Maar ik heb soms dat ik erg verdrietig ben en soms met een reden en soms
    niet.. Maar dan laten ze zich niet zien.. Maar dan voel ik dat ze er zijn dat is echt een warm gevoel.
    Vind ik ook fijn om te voelen hun troosten mij op zulke momenten en af en toe heb ik me poes dan bij me
    en die kijkt dan altijd stichtig ofz. heel raar het lijkt wel of zij ze ook ziet klinkt vast heel raar.

Ja ik hoop dat ik het nooit verlies, eigenlijk hebben zij mij weer gevonden :) Dit is ook de reden waarom ik geloof dat niets zomaar gebeurt. Volgens mij heeft het een goede reden dat we dit kunnen en moeten we er ook wat met doen in ons leven anders hadden ze het wel zo gelaten en me niet komen helpen.

Van mij word dat ook erg vaak gezegd dat ik zo veel vragen stel, de meeste vinden dat ik het maar op zn beloop moet laten gaan maar ik stel gewoon graag overal vragen bij en weet graag waarom en hoe iets gebeurt, niets mis mee volgens mij. De goede dingen in de wereld zijn er ook gekomen door mensen die vragen stelden :) Ik heb graag antwoorden op men vele vragen al weet ik dat sommigen waarschijnlijk niet beantwoord zullen worden maar ach, al de andere wel he :)

Dat is inderdaad waar, op zo momenten voel je gewoon dat ze er zijn, mijn kat merkt die ook steeds op, of soms reageert ze er niet echt meer op maar voel ik het wel, het lijkt wel of ze die als normaal ervaart. Katten zijn natuurlijk erg gevoelige dieren, daarom ben ik zo blij en gerust men kat rond mij te hebben, dan zie ik ook aan haar reactie als er wat is.

Ik moet zeggen dat ik veel van mezelf in jou herken ook toen ik jouw leeftijd was, hopelijk sluit jij je inderdaad niet af en kan je die gaven steeds beter gebruiken en ontwikkelen want echt volledig vanaf 0 beginnen is knap lastig hoor :) Alles gaat nu wel super rap, veel nieuwe zaken komen op me af, veel nieuwe gaven leer ik op een snelvaart tempo kennen en soms kan dat zowel fysiek als mentaal enorm door wegen. Maar blijkbaar moet ik er door en ik apprecieer elke stap die ik verder kom omdat ik weet dat de uitkomst vast heel mooi zal zijn. En daarom gebruik ik ook de kennis en de gaven die ik wel al heb nu om anderen te kunnen helpen en raad geven zoals jou bijvoorbeeld. Ik vind dat geweldig als ik iemand kan helpen zeker als die nog een heleboel jaartjes voor zich heeft eer ze volwassen worden, dit is echt de beste periode om te leren omdat je zo nog niet in die dagelijkse sleur zit van werken enzo, je bent nog vrijer en het is volgens mij best een belangrijke periode omdat je als jongere er gemakkelijker voor open staat. Ik ken heel wat mensen die pas op latere leeftijd dit alles hebben ontdekt, en ik spreek dan van 30 of 40 jaar en voor hun is dat veel moeilijker zich open te stellen en nieuwe ervaringen aan te nemen dan voor jou of ik.

Heey

1 2 3 4

Schrijf een reactie:

Je moet aangemeld zijn om een reactie te kunnen schrijven.