Forum / EK 2008 / Aragonés lacht om kwaliteiten Gattuso
zaterdag, 21 juni 2008 om 05:26
X_DieterLovesBieke_X
Aragonés lacht om kwaliteiten Gattuso
Luis Aragonés heeft weer eens van zich doen spreken. De bondscoach van Spanje besloot om het vuurtje even op te stoken voor de kwartfinale tegen Italië door Gennaro Gattuso een 'zeer slechte voetballer' te noemen. "Als hij kan voetballen, dan ben ik een priester", beet Aragonés de middenvelder toe.
Gattuso ontbreekt morgenavond, evenals ploeggenoot Andrea Pirlo, wegens een schorsing. Op de vraag of Aragonés denkt dat Italië de middenvelders van AC Milan zal missen leverde de excentrieke keuzeheer een opmerkelijk antwoord. "Gattuso is zeer gemakkelijk te vervangen, die zal Italië niet missen", dacht Aragonés. "Feitelijk kan hij namelijk helemaal niet voetballen."
De oefenmeester verwacht wel dat de Italianen het gemis van Pirlo zullen merken. "Pirlo is een spelmaker en daar heeft Italië er niet zoveel van. Gattuso is veel eenvoudiger te vervangen. Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat hij een goede speler is. Als hij kan voetballen, dan ben ik een priester."
Gattuso reageerde volwassen en besloot om niet terug te steken. "Ik hoop niet dat hij een priester wordt, hij kan beter zijn laatste jaren voor zijn pensioen als een normale burger slijten", lachte de middenvelder. "Maar even serieus: ik zie de woorden niet als een belediging. Hij zei dat ik niet veel met een bal kan, maar dat ik wel heel hard werk en veel ren. Daarmee onderstreepte hij juist mijn kwaliteiten."
Reacties 6 Sorteer reacties:
Je bekijkt momenteel enkel reacties in het Nederlands. Toon alle reacties
JENTHE (zondag, 6 juli 2008 om 12:35)
ik lach om de kwalitieten van aragones
Matthias Coppens (zaterdag, 21 juni 2008 om 09:18)
ALs die trainer evenveel verstand zou hebben van voetbal als die grijze haren heeft
dan ist pas nen toptrainer
Mel D. Trust (zaterdag, 21 juni 2008 om 07:47)
Tja..
Wie met Italianen lacht...
Die krijgt hetzelfde als Frankrijk
halimah Eigenaar (zaterdag, 21 juni 2008 om 07:37)
zone stom coach, wa weet die nu van voetbal???!!!
Gattuso is ne goeie voetballer, werkt, loopt en speelt de bal.
en by the way, hebbe jullie de Spanjaarde hun volkslied al is hore meezinge?
nee, eh, ik ook ni
terwijl wij Italiane het allemaal heel luid meezinge
Melissa (zaterdag, 21 juni 2008 om 07:21)
wa ne schande.. als Gattuso zou spele tege Spanje zou aragonés da nii hebbe gezegt.. want dan zou Rino kunne bewijze dat da ni zo is !!
En we gaan Pirlo idd misse =/
Wim (zaterdag, 21 juni 2008 om 06:46)
Aragones heeft in het verleden al meermaals bewezen dat hij niet veel kennis heeft van het voetbal.
Gatusso beledigen, op het moment dat hij toch niet zal spelen, is ten eerste al heel laf. Het is daarnaast ook nog eens ongelooflijk dom.
Schrijf een reactie: