de beste supercoolste VOETBALgroep
Leden: 2012
Voetbal Club Brugge Anderlecht Standard Gent Genk MNM Mijn Restaurant Kortrijk VTM
Forum / -- Voetbal - Nieuws / PRONOSTIEK * Standard - Club Brugge * SPEELDAG 14
zaterdag, 24 oktober 2009 om 11:27
http://netlog.com/magicalboskoMarcMarcmagicalboskohttp://nl.netlogstatic.com/p/tt/052/024/52024093.jpgBelgiëBrussels Hoofdstedelijk Gewest
magicalbosko
magicalbosko
Belgische Jupiler Pro League - Speeldag 14
Standard - Club Brugge
SUPERPRONO
1/ wat is de correcte eindstand ?
(op 8 punten)
2/ Wie scoort het eerste doelpunt ?? (op 2 punten)
Twee vragen op 10 punten dus in totaal => als je alles juist hebt scoor je 10 op 10 ![]()
Reacties 48 Sorteer reacties:
Reppur_aka_Bram Bruneel Trust (woensdag, 11 november 2009 om 04:42)
- ketje05:
[quote=magicalbosko][quote=ketje05]2-2
[/quote][/quote]
bwa tgn genk ebbe we ook gewonne zonder lukaku ij komt juist die laatste min invalle ma voor de rest wa- Reppur:
- ketje05:
ja rsca ee gewonne yes - Reppur:
[quote=ketje05]mischien wel ma door de nieuwe competitie is da eigenlijk nie zo erg e als ze gelijk spele ma toch denk ik 2-2 brugge standard en 2-1 rsca-genk[quote=Reppur][quote=ketje05]ja tgn genk ma we ebbe pech Genk is nu veel beter geworde ma ja ik denk wel da we nen gemakkelijkere match dan brugge ebbe[quote=magicalbosko][quote=ketje05]ja das waar ma ik denk toch da ze et nie gaan ale brugge is sterk bezig en als ze gelijk spele en rsca wint staan we op kop
akpala[/quote]
Standard moet bijna winnen... Staan tien punten achter nu...[/quote][/quote]
RSCA heeft ook een moeilijke match hé
Genk is niet beter geworden ze hebben gewoon es gewonnen
ploeg speelt gewoon een verkeerd systeem ik zie ze wel een punt pakken tegen anderlecht omwille van de midweekmatch[/quote][/quote]
dat zien we ng wel
Club -standard zal afhangen van wie het snelst scoort als standard eerst scoort krijgne ze vertrouwenboost en zie ik ze wel winnen scoort brugge zie ik brugge wel winnen
proficiat koester ze want vanaf dat lukaku een dipje heeft ben je ze zo goed als kwijt
ik ga gwn zeggen dat het komt door uw paars-witte bril gevolgd door u leeftijd aangezien ge mij niet kunt volgen
laurenz magerman Trust (woensdag, 11 november 2009 om 01:30)
bwa tgn genk ebbe we ook gewonne zonder lukaku ij komt juist die laatste min invalle ma voor de rest wa- Reppur:
[/quote][/quote]
- ketje05:
- ketje05:
mischien wel ma door de nieuwe competitie is da eigenlijk nie zo erg e als ze gelijk spele ma toch denk ik 2-2 brugge standard en 2-1 rsca-genk[quote=Reppur][quote=ketje05]ja tgn genk ma we ebbe pech Genk is nu veel beter geworde ma ja ik denk wel da we nen gemakkelijkere match dan brugge ebbe[quote=magicalbosko][quote=ketje05]ja das waar ma ik denk toch da ze et nie gaan ale brugge is sterk bezig en als ze gelijk spele en rsca wint staan we op kop
akpala[/quote]
ploeg speelt gewoon een verkeerd systeem ik zie ze wel een punt pakken tegen anderlecht omwille van de midweekmatch[/quote]
dat zien we ng wel
Club -standard zal afhangen van wie het snelst scoort als standard eerst scoort krijgne ze vertrouwenboost en zie ik ze wel winnen scoort brugge zie ik brugge wel winnen
proficiat koester ze want vanaf dat lukaku een dipje heeft ben je ze zo goed als kwijt
Reppur_aka_Bram Bruneel Trust (maandag, 9 november 2009 om 07:58)
- ketje05:
[/quote][/quote]
- ketje05:
mischien wel ma door de nieuwe competitie is da eigenlijk nie zo erg e als ze gelijk spele ma toch denk ik 2-2 brugge standard en 2-1 rsca-genk- Reppur:
[quote=ketje05]ja tgn genk ma we ebbe pech Genk is nu veel beter geworde ma ja ik denk wel da we nen gemakkelijkere match dan brugge ebbe[quote=magicalbosko][quote=ketje05]ja das waar ma ik denk toch da ze et nie gaan ale brugge is sterk bezig en als ze gelijk spele en rsca wint staan we op kop
akpala[/quote]
ploeg speelt gewoon een verkeerd systeem ik zie ze wel een punt pakken tegen anderlecht omwille van de midweekmatch
dat zien we ng wel
Marc Eigenaar (zondag, 8 november 2009 om 21:03)
- xGodweet_:
4-0
Mangala
Niemand voorspelde een 3 - 1 voor de Rouches...
Nu is het de beurt aan de Rode Duivels
Marc Eigenaar (zondag, 8 november 2009 om 21:02)
- Fashstaxr_:
- magicalbosko:
- Fashstaxr_:
- Fashstaxr_:
3-0 Mbokani
Tge 'top'ploegen spelen ze altijd goed en gemotiveerd
en tis thuis in de hell
oeioei tis al 2-0
3 - 0 door Witsel...
8/10 op het moment
Spijtig voor jou scoorde Geraerts nog tegen...
Marc Eigenaar (zondag, 8 november 2009 om 21:01)
- xT3cKtA_bEAtZX:
4-1 witesel
Bijna zeg...
Daniell =) Moderator (zondag, 8 november 2009 om 10:16)
4-1 witesel
Robin (zondag, 8 november 2009 om 10:14)
- magicalbosko:
- Fashstaxr_:
- Fashstaxr_:
3-0 Mbokani
en tis thuis in de hell
oeioei tis al 2-0
3 - 0 door Witsel...
8/10 op het moment
Marc Eigenaar (zondag, 8 november 2009 om 10:10)
- Fashstaxr_:
- Fashstaxr_:
3-0 Mbokani
en tis thuis in de hell
oeioei tis al 2-0
3 - 0 door Witsel...
Marc Eigenaar (zondag, 8 november 2009 om 10:10)
- jf__boy:
0-4
perisic
Standard staat al na een kwartier 2 - 0 voor...
RSCA zal op kop staan na 14 speeldagen...
Schrijf een reactie: