Spirituele hulp en paranormale zake
Leden: 1510
Dromen, mediteren, geesten, gidsen, wicca, ervaringen,
Forum / Archief / Werken met Engelen op verschillende locaties
maandag, 27 april 2009 om 08:40
Jagadishvara_Tantra
Workshop "WERKEN MET ENGELEN"
Het woord “Engel” betekent: “Boodschapper van God”
Engelen zijn wezens van onvoorwaardelijke liefde. Zij zijn uitsluitend bezig om op onze Goddelijkheid en mogelijkheden te focussen en niet om onze fouten te zien.
Engelen oordelen namelijk niet, maar Engelen geloven in jou, of jij nu wel of niet in hun bestaan gelooft. 70% van de mensheid gelooft in Engelen en maar liefst 32% daarvan heeft er daadwerkelijk ook ontmoetingen of ervaringen mee gehad.
Diegenen die regelmatig met engelen werken, geven aan dat er grote positieve veranderingen in hun leven hebben plaatsgevonden. Men voelt zich blijer, meer zelfvertrouwen, vredig en minder bang voor de toekomst.
Nu hebben mensen op Aarde een vrije wil, om zelf beslissingen te kunnen nemen, en daar hebben de Engelen natuurlijk alle respect voor. Zij zullen (en mogen) namelijk nooit ingrijpen in onze vrije wil. Natuurlijk weten ze wel wat wij nodig hebben, maar werken uitsluitend volgens de Universele wetten.
De allerbelangrijkste regel is: “VRAAG!!!”
Vraag dus gerust jouw Engelen om assistentie in wat dan ook, en kijk, hoor of voel wat er gebeurt. In de wereld van de Engelen is geen Aardse tijd, dus ze kunnen overal en altijd bij je zijn.
INHOUD VAN DE CURSUS & WORKSHOP:
We spreken over een cursus/workshop, omdat er zowel wordt geleerd, evenals gewerkt, tijdens een 4-uur durend programma met Engelen:
Algemene uitleg over Engelen
Verschil tussen Gidsen, Beschermengelen en Aartsengelen
Hoe maak je gemakkelijk contact met Engelen?
Hoe herken je tekens, berichten en aanwezigheid van Engelen?
Werken met een Engelenkristal(len)
Werken met Kaartsets, evenals Reinigen, en klaarmaken voor gebruik
Kaart-readings voor jezelf en readings voor anderen
Uitleg van Engelen-hoofdmassage en Engelenmassage van de rug
Een Engelen Chakra-behandeling (Energie-behandeling)
en het ABC van de Aartsengelen
We hebben vooral een hoop tijd besteed aan het samenstellen van deze combinatie cursus/workshop, waaruit onder andere een 12-pagina's tellende lesmap is ontstaan, om alles later nog zorgvuldiger door te lezen.... Deelnamekosten voor de workshops: € 59,00
AGENDA: WERKEN MET ENGELEN
Woensdag 20 mei, aanvang: 19.00 uur, locatie Barendrecht (ZH)
Zaterdag 30 mei, aanvang: 12.00 uur, locatie Veenendaal
Zaterdag 20 juni, aanvang 12.00 uur, locatie Grootebroek (NH)
Woensdag 23 september, aanvang 19.00 uur, locatie Zevenhoven
Aanmelden voor de workshops via info@engelentherapie.nl
Wil je deze workshop ook zelf thuis of op locatie organiseren?
Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.
Wil je verder met Engelen?
Het Centrum voor Engelentherapie biedt vele mogelijkheden.
Bel voor meer informatie tijdens kantooruren naar 0228-526919
of mail ons via info@engelentherapie.nl
Reacties 10 Sorteer reacties:
dida Trust (maandag, 16 november 2009 om 05:38)
Prachtig verwoord! Dank je voor je aandacht, een liefdevolle groet, dida
die mij duidelijk maakte dat geld ook energie is, en dat dit bij onze aarde hoort.
.Hier op netlog help ik regelmatig mensen zonder beloning, de dankbaarheid die je door het scherm heen "voelt", is al zo mooi, daar krijg ik energie van. Als iemand echter wil leren hoe je met numerologie aan de slag kunt (workshop), of een vorm van reiki behandeling cq inwijding wil, dan vraag ik daar wel geld voor, simpel omdat je kosten maakt en er daadwerkelijk een hoop tijd en energie insteekt om de anderen zo goed mogelijk op hun pad te helpen geraken. Dat doe ik dan wel thuis om de kosten zo laag mogelijk te houden. lfs en een heel spiritueel weekend, Soul
- Jagadishvara_Tantra:
- soul4everyoung:
Ik heb even met aandacht alle berichten gelezen hier in deze blog. Eigenlijk wilde ik alleen even reageren emt de woorden: ja, klopt, je moet wel vragen, maar weet wat je vraagt want je krijgt het maar zo... Nu wik ik daar nog graag iets aan toevoegen, als je helderziend, horend of wat dan ook blijkt te zijn, is dat mooi meegenomen. Dat mag je ook gratis doorgeven. Maar de tijd van iemand, die moet betaald worden. Het blijkt echter voor mij en velen met mij nog steeds moeilijk om geld te vragen als je iemand kunt helpen. Grappig genoeg trok ik laatst wel een engelenkaart
Dida,
Bedankt voor je toelichting...
Geld, het is in de ogen van velen iets wat tot de Aardse MATERIE behoort... Maar inderdaad; Geld is ook energie, en bepalend is dan inderdaad HOE je erzelf mee omgaat.
Wanneer je kijkt naar voedsel (ook energie), dan kennen we allemaal het gezegde: De wereld biedt genoeg voedsel voeders behoefte !!! Hoe kan het dan dat er in delen van de wereld nog hongersnood is???
Dit alles heeft te maken met de "hebzucht" van de mens, maar eveneens met de "Angst om tekort te komen".... Het verschil zit 'm dus in Behoefte of Hebzucht, en spiritueel gezien in de wens van mens, kun je dat weer omzetten naar "Wil (ego) of Intentie (hart)"...
Wanneer je alles zou zien als energie, zoals Liefdes-energie, Helende-energie, maar waaronder dan ook de energieen die we als vaste materie kunnen vasthouden; Voedsel, Geld, en dergelijke, dan kun je het oude gezegde zien als iets wat in de oude energie zat.
Door de snelle ontwikkelingen die het Universum ons stuurt, de vernieuwde energieen, en de spirituele groei naar een hoger en Goddelijk bewustzijn, kunnen we het oude gezegde beter veranderen in;
De wereld biedt genoeg voor ieders BEHOEFTE, maar niet voor ieders HEBZUCHT
en zo werkt het exact met financiele zaken; Wanneer je de Engelen vraagt om voldoende middelen waarmee je maandelijks al je rekeningen kunt betalen, en nog iets leuks over te houden voor jezelf en je dierbaren... Dan wordt je dit gegeven... Het toverwoord is alleen; VERTROUWEN !!!
Kleurrijke Hartegroet,
Jagadishvara
Jagadishvara Trust (maandag, 16 november 2009 om 00:44)
- soul4everyoung:
die mij duidelijk maakte dat geld ook energie is, en dat dit bij onze aarde hoort.
.Hier op netlog help ik regelmatig mensen zonder beloning, de dankbaarheid die je door het scherm heen "voelt", is al zo mooi, daar krijg ik energie van. Als iemand echter wil leren hoe je met numerologie aan de slag kunt (workshop), of een vorm van reiki behandeling cq inwijding wil, dan vraag ik daar wel geld voor, simpel omdat je kosten maakt en er daadwerkelijk een hoop tijd en energie insteekt om de anderen zo goed mogelijk op hun pad te helpen geraken. Dat doe ik dan wel thuis om de kosten zo laag mogelijk te houden. lfs en een heel spiritueel weekend, Soul
Ik heb even met aandacht alle berichten gelezen hier in deze blog. Eigenlijk wilde ik alleen even reageren emt de woorden: ja, klopt, je moet wel vragen, maar weet wat je vraagt want je krijgt het maar zo... Nu wik ik daar nog graag iets aan toevoegen, als je helderziend, horend of wat dan ook blijkt te zijn, is dat mooi meegenomen. Dat mag je ook gratis doorgeven. Maar de tijd van iemand, die moet betaald worden. Het blijkt echter voor mij en velen met mij nog steeds moeilijk om geld te vragen als je iemand kunt helpen. Grappig genoeg trok ik laatst wel een engelenkaart
Dida,
Bedankt voor je toelichting...
Geld, het is in de ogen van velen iets wat tot de Aardse MATERIE behoort... Maar inderdaad; Geld is ook energie, en bepalend is dan inderdaad HOE je erzelf mee omgaat.
Wanneer je kijkt naar voedsel (ook energie), dan kennen we allemaal het gezegde: De wereld biedt genoeg voedsel voeders behoefte !!! Hoe kan het dan dat er in delen van de wereld nog hongersnood is???
Dit alles heeft te maken met de "hebzucht" van de mens, maar eveneens met de "Angst om tekort te komen".... Het verschil zit 'm dus in Behoefte of Hebzucht, en spiritueel gezien in de wens van mens, kun je dat weer omzetten naar "Wil (ego) of Intentie (hart)"...
Wanneer je alles zou zien als energie, zoals Liefdes-energie, Helende-energie, maar waaronder dan ook de energieen die we als vaste materie kunnen vasthouden; Voedsel, Geld, en dergelijke, dan kun je het oude gezegde zien als iets wat in de oude energie zat.
Door de snelle ontwikkelingen die het Universum ons stuurt, de vernieuwde energieen, en de spirituele groei naar een hoger en Goddelijk bewustzijn, kunnen we het oude gezegde beter veranderen in;
De wereld biedt genoeg voor ieders BEHOEFTE, maar niet voor ieders HEBZUCHT
en zo werkt het exact met financiele zaken; Wanneer je de Engelen vraagt om voldoende middelen waarmee je maandelijks al je rekeningen kunt betalen, en nog iets leuks over te houden voor jezelf en je dierbaren... Dan wordt je dit gegeven... Het toverwoord is alleen; VERTROUWEN !!!
Kleurrijke Hartegroet,
Jagadishvara
dida Trust (vrijdag, 13 november 2009 om 13:15)
Jagadishvara Trust (vrijdag, 6 november 2009 om 22:04)
- pareltje67:
beste john ,
het doet me goed dat je op me mailtje terug reageerd
ik geloof ook echt wel oprecht dat jullie het heel goed bedoelen met die workshop
maar mijn zeggen en ervaringen wijzen me niet tevrede
want er zijn zoveel mensen op aarden die zoiets met open armen willen ervaren
maar de mogelijkheid niet hebben op finacieel gebied het niet kunnen betalen
zelfs hun kinderen niet voldoende kunnen onderhouden
dat zijn toch juist de mensen die eens zoveel meer steun nodig hebben
maar helaas maken die er dan geen kans op ,
sorrie maar dan is de betekenis toch ook niet correct,
hiermee wil ik niet zeggen dat jullie onterecht jullie eigen bijdragen willen terug ontvangen
dat is ook heel normaal
maar wat moet er dan met de armen mensen gebeuren die dat niet kunnen op brengen
hebben hun dan geen kans meer mogen wij hun dan laten vallen
want dat is wat er wel gebeurd en dat gaat alles boven mijn eigen geloof
want een ieder die open staat voor geloof moet de kans mogen hebben arm of rijk
ik kom zelf uit zo,n gezin me moeder had 14 kinderen en stond er helemaal alleen voor
ik heb dan het geluk mogen ervaren door me moeder haar geloof dat ze ons ondanks
alle leed toch nog heeft geven
maar er zijn genoeg mensen die zoiets niet hebben ontvangen en ozo het hulp juist nodig hebben toch
zuchtt
vriendelijke groet en een vredig weekend gewenst
parel
Lieve Parel,
Zelfs daar is bij ons over nagedacht...
Als je op onze website kijkt naar de Tarieven http://www.engelentherapie.nl/index.php?option...
Dan lees je onderaan de pagina....
Voor personen onder of op het bestaansminimum hanteren wij speciale tarieven. Vraagt u naar de mogelijkheden.
pareltje oester Trust (vrijdag, 6 november 2009 om 16:04)
- Jagadishvara_Tantra:
- pareltje67:
heel mooi en gevoelig gezegt,
wat je laatste zin betreft ,apbeltje
ik wil hierbij niemand tegen het hoofd stoten of dergelijke,
maar om engelen te kunnen ontvangen ,of met ze praten ,daar heb je geen workshop of cursus
voor nodig, want alleen mensen met heel veel leed en pijn zoeken dan daar de oplossing in ,tewijl ze voor die tijd nooit geloofd hebben denken ze dan via zo,n workshop of cursus hun antwoord te vinden, en ik vind dat er op heel zeker geen prijskaartje aan mag hangen als iemand probeerd het geloof te vinden ,je kan wel proberen iemand die daar voor open staat te berijken via jou liefde te tonen die jij weer ontvangt van onze lieve engelen die je er dan bij steunen ,maar op zeker vragen die geen geld maar alleen liefde,
ik spreek zelf uit ervaringen die ik mee maak hier op aarde, heb heel veel mee gemaakt in het verleden, maar ook nu in het heden ,er zijn vele dierbare fam en vrienden overleden in 2 maanden tijd,maar krijg genoeg steun van de engelen ook al zie of hoor ik ze niet ik weet gewoon ze zijn er voor ons
en zoiets kan je niet leren via een cursus enz het enige is er voor open staan en er vertrouwen in hebben
,je kan ze altijd om hulp vragen ze verhoren je echt zonder kosten ,
maar de mens zelf maakt de fout hier op aarde ,en dan gaan ze ook nog verwijtingen doen naar god en zo krijg je dan dat er bijna niemand meer geloofd maar er wel geld mee wil verdienen,,,
bedoel hier niets verwijtings mee maar wilde dit gewoon even kwijd,,,
ps , heb veel spelfouten maar ben ook maar een mens nu .
vriendelijke groet parel
Lieve Pareltje,
Ik je mailtje zeker niet als verwijt o.i.d.
Maar waaruit maak je op dat WIJ geld willen verdienen?
De engelen werken inderdaad gratis.... Helaas vragen de uitbaters van de locatie wel zaalhuur, willen de deelnemers ook koffie of thee, en moeten er materialen voorhanden zijn die wel geld kosten.
Gezien de geringe prijs die deze workshop kost, kun je niet anders dan zeggen dat uitsluitend deze kosten daarmee gedekt worden, toch...
Verder schreef je al dat je contact met Engelen niet kunt leren in een cursus... KLOPT !!!
Daarom doen wij ook geen cursus, maar een workshop... Ofwel, we laten de mensen zichzelf openstellen, zelf contact en zelf alles doen... Het is dus zeker niet de bedoeling dat we mensen iets leren.
Overigens is het zo dat alle workshops en activiteiten die we vanuit Engelentherapie doen, niet door ons zijn bedacht, maar door de Engelen en Verheven Meesters zelf zo zijn doorgegeven.
Zoals je al schrijft: Jij maakt uit jezelf contact met de Engelen, maar eerlijk...
Hoeveel mensen is dat van nature gegeven en hoeveel doen er iets mee???
Antwoord: Iedereen heeft van nature deze gave gekregen... Maar slechts weinigen staan ervoor open.
Reden is dat Guru's,, Priesters, Media en tal van maatschappelijke normen en waarden dusdanig zijn bezig geweest om angst in te boezemen bij de mens, dat 80% van de mens zichzelf is gaan beperken.
Mijn taak op Aarde is om juist deze groep mensen te vertellen dat Angst de beperking is van Liefde en Vrijheid, en daarbij worden we zelf gedirigeert door de Engelenwereld.
Ik hoop je hiermee wat meer duidelijkheid te hebben gegeven.
Wens je een fijn en liefdevol weekend,
John
beste john ,
het doet me goed dat je op me mailtje terug reageerd
ik geloof ook echt wel oprecht dat jullie het heel goed bedoelen met die workshop
maar mijn zeggen en ervaringen wijzen me niet tevrede
want er zijn zoveel mensen op aarden die zoiets met open armen willen ervaren
maar de mogelijkheid niet hebben op finacieel gebied het niet kunnen betalen
zelfs hun kinderen niet voldoende kunnen onderhouden
dat zijn toch juist de mensen die eens zoveel meer steun nodig hebben
maar helaas maken die er dan geen kans op ,
sorrie maar dan is de betekenis toch ook niet correct,
hiermee wil ik niet zeggen dat jullie onterecht jullie eigen bijdragen willen terug ontvangen
dat is ook heel normaal
maar wat moet er dan met de armen mensen gebeuren die dat niet kunnen op brengen
hebben hun dan geen kans meer mogen wij hun dan laten vallen
want dat is wat er wel gebeurd en dat gaat alles boven mijn eigen geloof
want een ieder die open staat voor geloof moet de kans mogen hebben arm of rijk
ik kom zelf uit zo,n gezin me moeder had 14 kinderen en stond er helemaal alleen voor
ik heb dan het geluk mogen ervaren door me moeder haar geloof dat ze ons ondanks
alle leed toch nog heeft geven
maar er zijn genoeg mensen die zoiets niet hebben ontvangen en ozo het hulp juist nodig hebben toch
zuchtt
vriendelijke groet en een vredig weekend gewenst
parel
Jagadishvara Trust (vrijdag, 6 november 2009 om 03:22)
- pareltje67:
maar om engelen te kunnen ontvangen ,of met ze praten ,daar heb je geen workshop of cursus
voor nodig, want alleen mensen met heel veel leed en pijn zoeken dan daar de oplossing in ,tewijl ze voor die tijd nooit geloofd hebben denken ze dan via zo,n workshop of cursus hun antwoord te vinden, en ik vind dat er op heel zeker geen prijskaartje aan mag hangen als iemand probeerd het geloof te vinden ,je kan wel proberen iemand die daar voor open staat te berijken via jou liefde te tonen die jij weer ontvangt van onze lieve engelen die je er dan bij steunen ,maar op zeker vragen die geen geld maar alleen liefde,
ik spreek zelf uit ervaringen die ik mee maak hier op aarde, heb heel veel mee gemaakt in het verleden, maar ook nu in het heden ,er zijn vele dierbare fam en vrienden overleden in 2 maanden tijd,maar krijg genoeg steun van de engelen ook al zie of hoor ik ze niet ik weet gewoon ze zijn er voor ons
en zoiets kan je niet leren via een cursus enz het enige is er voor open staan en er vertrouwen in hebben
maar de mens zelf maakt de fout hier op aarde ,en dan gaan ze ook nog verwijtingen doen naar god en zo krijg je dan dat er bijna niemand meer geloofd maar er wel geld mee wil verdienen,,,
vriendelijke groet parel
Lieve Pareltje,
Ik je mailtje zeker niet als verwijt o.i.d.
Maar waaruit maak je op dat WIJ geld willen verdienen?
De engelen werken inderdaad gratis.... Helaas vragen de uitbaters van de locatie wel zaalhuur, willen de deelnemers ook koffie of thee, en moeten er materialen voorhanden zijn die wel geld kosten.
Gezien de geringe prijs die deze workshop kost, kun je niet anders dan zeggen dat uitsluitend deze kosten daarmee gedekt worden, toch...
Verder schreef je al dat je contact met Engelen niet kunt leren in een cursus... KLOPT !!!
Daarom doen wij ook geen cursus, maar een workshop... Ofwel, we laten de mensen zichzelf openstellen, zelf contact en zelf alles doen... Het is dus zeker niet de bedoeling dat we mensen iets leren.
Overigens is het zo dat alle workshops en activiteiten die we vanuit Engelentherapie doen, niet door ons zijn bedacht, maar door de Engelen en Verheven Meesters zelf zo zijn doorgegeven.
Zoals je al schrijft: Jij maakt uit jezelf contact met de Engelen, maar eerlijk...
Hoeveel mensen is dat van nature gegeven en hoeveel doen er iets mee???
Antwoord: Iedereen heeft van nature deze gave gekregen... Maar slechts weinigen staan ervoor open.
Reden is dat Guru's,, Priesters, Media en tal van maatschappelijke normen en waarden dusdanig zijn bezig geweest om angst in te boezemen bij de mens, dat 80% van de mens zichzelf is gaan beperken.
Mijn taak op Aarde is om juist deze groep mensen te vertellen dat Angst de beperking is van Liefde en Vrijheid, en daarbij worden we zelf gedirigeert door de Engelenwereld.
Ik hoop je hiermee wat meer duidelijkheid te hebben gegeven.
Wens je een fijn en liefdevol weekend,
John
pareltje oester Trust (donderdag, 5 november 2009 om 14:39)
vriendelijke groet parel
ap de jong Trust (dinsdag, 28 april 2009 om 02:24)
- Jagadishvara_Tantra:
Ap,
Gelukkig zet je erbij dat het "naar jouw idee" is, en uiteindelijk zijn we hier op aarde om allemaal onze eigen meningen te kunnen en mogen hebben.... Ik respecteer daarin jouw leerproces.
Echter, vergeet niet dat er ook mensen zijn met hoge verwachtingen...
Hetgeen wat juist in de workshop aan bod komt is dat we Engelen niet kunnen lokken of vangen.
Tijdens de workshop wordt door de groep gezamenlijk gewerkt met de energieen van de Engelen, en daarbij is het leuk te weten dat we in de 3 jaar dat we deze workshops, alleen maar positieve reacties hebben gekregen. Met name dat wat we als mens veelal afdoen als "toeval", wordt nu heel anders ervaren.
Ook is het leuk te weten dat 80% van de deelnemers er in deze workshop achterkomt welke gave het meest ontwikkeld is; Heleder-zien, Helder-horen, Helder-voelen of Helder-weten.
Tenslotte.. over geld verdienen gesproken.. Geld is energie, en helaas hebben we dat ook nog steeds nodig in deze 3-dimensionale wereld... Of was jouw PC gratis?
Kortom, of je nu je kennis haalt vanaf de PC of internet (beiden kost geld), of je kiest ervoor om in een zuivere energie de workshop te volgen, het kost helaas allebei wat geld.
Een kleurrijke Hartegroet,
John
Hoi John;
Sympathieke reaktie,,vooral het laatste zinnetje (het kost helaas allebij wat geld).
Tuurlijk begrijp ik dat het voor vele een verademing is om via jou systeem in het spirituele te stappen.
Ik begrijp zelfs dat sommige er geen geloof of vertrouwen aan zullen hechten als er geen prijskaartje aan hangt.
Zolang het bewuste begrip maar vastgehouden word,dat er aan Zuivere Energie Geen Prijskaartje hangt.
Jij heeft dus eigenlijk hoge verwachtingen en die zie je niet in mijn mannier van ontwikkelen?
Vergeet niet dat je zelf verkiest om in je 3-demensie te blijven hangen,,en dus ook onnodig mensen in vasthoudt.
Ieder zijn keuze natuurlijk je bent me er niet meer of minder om,,eens kom je er achter dat je het werkelijke groeien heb afgeremd,,,want ik heb er ook begrip voor dat als mensen zich eenmaal een klein beetje verlicht voelen al snel op de stoel van een bv Boeddha willen gaan zitten.
Jagadishvara Trust (dinsdag, 28 april 2009 om 00:31)
Ap,
Gelukkig zet je erbij dat het "naar jouw idee" is, en uiteindelijk zijn we hier op aarde om allemaal onze eigen meningen te kunnen en mogen hebben.... Ik respecteer daarin jouw leerproces.
Echter, vergeet niet dat er ook mensen zijn met hoge verwachtingen...
Hetgeen wat juist in de workshop aan bod komt is dat we Engelen niet kunnen lokken of vangen.
Tijdens de workshop wordt door de groep gezamenlijk gewerkt met de energieen van de Engelen, en daarbij is het leuk te weten dat we in de 3 jaar dat we deze workshops, alleen maar positieve reacties hebben gekregen. Met name dat wat we als mens veelal afdoen als "toeval", wordt nu heel anders ervaren.
Ook is het leuk te weten dat 80% van de deelnemers er in deze workshop achterkomt welke gave het meest ontwikkeld is; Heleder-zien, Helder-horen, Helder-voelen of Helder-weten.
Tenslotte.. over geld verdienen gesproken.. Geld is energie, en helaas hebben we dat ook nog steeds nodig in deze 3-dimensionale wereld... Of was jouw PC gratis?
Kortom, of je nu je kennis haalt vanaf de PC of internet (beiden kost geld), of je kiest ervoor om in een zuivere energie de workshop te volgen, het kost helaas allebei wat geld.
Een kleurrijke Hartegroet,
John
ap de jong Trust (maandag, 27 april 2009 om 22:04)
Om Engelen te kunnen spreken hoeft er totaal geen Eurotje meer uitgeven te worden naar mijn idee.
Vooral niet op dit medium de pc,,want als zelfs ik pc leek alle info kan vinden over wat dan ook maar op een cursus lijkt.
Men kan nog wel een hele hoop kennis of kerkenning halen uit boeken,,en dit hoeft ook weinig of niets te kosten als men ze gewoon doorgeeft,,,of men vind ze op tweedehands boekenmarkten dan wel in de Biep.
Waarom geld willen verdienen aan spiritualiteits-kennis,,is het niet prachtig gewoon om dit met simpele liefde te doen?
Gr ap
Schrijf een reactie: