Forum / Archief / Respect bij netlog
dinsdag, 3 maart 2009 om 01:14
http://netlog.com/_mariquitaMaryMary_mariquitahttp://nl.netlogstatic.com/p/tt/071/560/71560975.jpg?1NederlandNoord-Brabant
_mariquita
_mariquita
Hallo,
Er moet mij toch iets van het hart,
Sinds een maand ben ik lid van netlog, heb hele leuke vrienden leren kennen.
Helaas ook berichtjes van mannen die respectloos /seksistisch waren of bij sommige blog waar gewoon geen rekening met je mening wordt gehouden en je gewoon wordt aangevallen in het openbaar. Zeer respectloos vind ik dit.
Laten we beginnen om elkaar hier met respect te behandelen.

Reacties 13 Sorteer reacties:
rainbow mag onbekend blijven Trust (woensdag, 9 september 2009 om 12:01)
Ben het volledig met je eens
david buytaert Trust (dinsdag, 8 september 2009 om 11:19)
inderdaad geef u gelijk
Arco Maksimovic Trust (maandag, 31 augustus 2009 om 06:44)
Er zijn zat mannen die hier maar voor 1 ding zitten, niet nadenken met wat ze typen naar iemand.
Mensen veroordelen zonder ze echt te kennen en alleen maar kijken naar wat ze zelf willen zien.
Ook zijn er hier overigens vrouwen die foto's hebben die dan weer zo zijn dat er veel commentaar op is.
het meest logische is... respecteer elkaar.. maar om dat voor een ander over te hebben is voor sommigen soms erg moeilijk.
Mary Trust (dinsdag, 17 maart 2009 om 12:20)
- androze:
lage gasten NIET
in de verdediging te gaan , blijf je eigen zelf .Verwijder direct hun commentaren. Na een week ben je het volledig vergeten!
. Dan blijven ze weg. Ze vinden het pas leuk als je er steeds op ingaat. Het kan ook zijn dat uw profielfoto ze uitnodigt tot..,Bij mij gaan zulke gasten niet rap komen , denk je niet???
Respect dat behoud je door bij zulke
Blijf in je eigen kracht en waardigheid
Dank je ik zal het onthouden, maar ik heb mijn profielfoto een tijd veranderd gehad hielp niets helaas.
enne waarom komen ze niet bij jou z'n knappe vrouw hihi
ann Trust (dinsdag, 17 maart 2009 om 09:49)
Respect dat behoud je door bij zulke
lage gasten NIET
in de verdediging te gaan , blijf je eigen zelf .Verwijder direct hun commentaren. Na een week ben je het volledig vergeten!
. Dan blijven ze weg. Ze vinden het pas leuk als je er steeds op ingaat. Het kan ook zijn dat uw profielfoto ze uitnodigt tot..,Bij mij gaan zulke gasten niet rap komen , denk je niet???
Blijf in je eigen kracht en waardigheid
Sabine Trust (zondag, 8 maart 2009 om 01:48)
- _mariquita:
- nazambo:
oei amaai heb het nu ook goed ondervonden hoor! In een andere clan verwijten naar mn hoofd geslingert en verwijten in mn gastenboek ppfff heb melding van misbruik gemeld en me verwijderd, weet niet of ze daaraan iets doen?
Groetjes
ahw meid dat is niet leuk hé, snap ook niet waar dat voor nodig is.
Ik heb net even een schout geroepen, dat ik me erger aan mensen hier op netlog,die misbruik maken van de goedheid van andere mensen.
Ach of het helpt weet ik niet maar iets doen is beter dan niets.
Sterkte met alles
ewel ben er ziek van en is iemand die ik persoonlijk ken!
Mn profiel kon ik niet afschermen
Mary Trust (zondag, 8 maart 2009 om 01:44)
- nazambo:
oei amaai heb het nu ook goed ondervonden hoor! In een andere clan verwijten naar mn hoofd geslingert en verwijten in mn gastenboek ppfff heb melding van misbruik gemeld en me verwijderd, weet niet of ze daaraan iets doen?
Groetjes
ahw meid dat is niet leuk hé, snap ook niet waar dat voor nodig is.
Ik heb net even een schout geroepen, dat ik me erger aan mensen hier op netlog,die misbruik maken van de goedheid van andere mensen.
Ach of het helpt weet ik niet maar iets doen is beter dan niets.
Sterkte met alles
Sabine Trust (zondag, 8 maart 2009 om 01:16)
Groetjes
Schrijf een reactie: