Profielpagina van RBX_KSV_Roeselare

KSV Roeselare

Leden: 135

Voor alle KSV Roeselare supporters

Forum / Archief / KSVR forever

zaterdag, 23 augustus 2008 om 00:38

http://netlog.com/MichieltjeuhDMichèlleuh!Michèlleuh!MichieltjeuhDhttp://nl.netlogstatic.com/p/tt/038/009/38009826.jpgBelgiëWest-Vlaanderen MichieltjeuhD

Hallo iedereen! Als nieuwste lid zou ik graag een blog willen aanmaken, om iedereen beter te leren kennen. Hoelang zijn jullie al fan? Wat denken jullie van dit seizoen? Welke ploeg kan je niet uitstaan? Wat zal je doen als SV toch degradeert?

Mijn antwoorden:

Ik ben fan geworden in het seizoen toen ze eindronde speelden in 2de, tegen Geel, toen de scheids niet echt wilde meewerken... Ik denk dat dit 2002-2003 is, ik weet het niet zeker, want daarvoor volgde ik het voetbal nog niet zo als ik nu doe.

Dit seizoen zal een van de lastigste seizoenen worden in 1ste, niet alleen voor SV, maar voor alle ploegen die elk jaar weer moeten strijden om niet te degraderen. Ik verwacht een moeilijke heenronde, maar een uitzonderlijk sterke terugronde, een van nooit geziene kwaliteit, waar elke ploeg verbaasd van zal zijn.

Omdat ik ook een beetje Club-fan ben, kan ik vooral Anderlecht niet uitstaan, ook na vorig seizoen (2-2) was ik echt woest op A'lecht, vooral op Deschacht ( zkr? ) wat hij daar allemaal over Vanderbiest zei... Ook voor Genk zal ik niet rap supporteren.

Moest SV degraderen, wat ik heel jammer zou vinden, zal ik ze nog meer steunen dan vooraf, om ze toch weer in de hoogste divisie te kunnen zien spelen, want na dit jaar wordt dit echt bijna onmogelijk...

KSVR-fan 4ever!

geen rating
RSS feed

Reacties 1

• http://netlog.com/RBX_freesjeFrederick DesmetDesmetFrederickRBX_freesjehttp://nl.netlogstatic.com/p/tt/058/909/58909687.jpgBelgiëWest-Vlaanderen RBX_freesje 22

Frederick Desmet Eigenaar Moderator (zaterdag, 23 augustus 2008 om 06:56)

Eeyz,
    toffe blog :)

- Ben pas fan geworden toen ze in eerste klasse waren, ook omda'k voordien ni echt veel kende enzo van voetbal. Dan enkele keren gaan kijken in de eindronde (et jaar da we erdoor geraakten) en na 2 matchen gezien te hebben wou'k absoluut een abonnement hebben :)
    Ga wel naar praktisch geen enkele uitmatch, et grootste deel van de thuismatchen gaak wel (men vriendin eist soms ook wat aandacht op zaterdagavond :)).

- Van dit seizoen hoop'k natuurlijk (zoals iedereen wss) dat we er in blijven, liefst zonder eindronde. Wat ik zelf denk is dat we een moeilijk seizoensbegin zullen hebben, en dat het daarna (na een viertal matchen) wel zal los beginnen lopen, dat de spelers beter gan ingespeeld zijn op elkaar...
    'k vin daw echt wel degelijke spelers ebn (mama en papa :). 'k denk ook dat één van de eerste keren is da er echt iemand durft (en zeer goe is) in afstandsschoten (papa) dus da ziek wel zitten. Er zal zeker af en toe zo een balleke binnengaan, en dan ontploft oes stadium gegarandeerd :-D
    Enja, et seizoen in et algemeen wordt superspannend éh!! 't ga zeer belangrijk zijn om tegen oeze rechtstreekse concurrenten (en da is volgens mij iedereen uitgezonderd brugge, anderlecht, standard, gent en genk) punten te pakken.

- SV is dé ploeg voor mij, anders vind'k dender owk wel een tof ploegsje en voor mij mag standard kampioen worden omda'k vind da ze de sjiekste ploeg ebn. Ook Brugge mag 1e worden want Vargas, Dirar en Stijnen vin'k drie prachtspelers.
    Momenteel benk ni zo'n paars-wit, getinte jongen, gewoonweg omda'k Boussoufa ni kan zien... Jelle van Damme vin'k dan wel weer een vré sjieke speler :)
    dusja, 't is ni dak ne andere belgische ploeg totaal ni kan luchten eignlijk... Mss zulte Waregem dan :)

- Moest SV degraderen dan zou'k me de tranen in men ogen et stadium verlaten denkik, 'k wil da gevoel echt ni meemaken!
    Stel dat het inderdaad zo is dan koop'k toch gewoon trug een abonnement en hoop'k op een vlugge terugkeer naar 2e klasse, want 'k denk da de sfeer in 2e toch eel anders zou zijn...
    Aan ons om het ni zo ver te laten komen natuurlijk :) Als we telkens achter onze ploeg én trainer blijven staan, geen negatieve songs enzo, lukt da!!

Schrijf een reactie:

Je moet aangemeld zijn om een reactie te kunnen schrijven.