Forum / Aankondigingen / Onderwerp: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW:...
maandag, 10 augustus 2009 om 07:32
eveline_nl
Hé jij daar!
Deze kettingmail werkt écht en brengt je gegarandeerd geluk ... als je hem niet verbreekt tenminste!
Stuur hem binnen de 24 uur door naar:
1-10 Netlog vrienden: je populariteit op Netlog zal ongekende hoogtes bereiken
10-20 Netlog vrienden: je grote vlam zal je binnenkort ein-de-lijk mee uitvragen
20+ Netlog vrienden: je zal deze week nog de lotto winnen
Let op, als je dit bericht negeert, zal admin Hildekenetje meedogenloos en zonder genade je account blokkeren!
Euhm... niet dus!
Jammer maar helaas, de hemel op aarde zal je niet op miraculeuze wijze te beurt vallen als je dit berichtje doorstuurt. En neen, geen naderend onheil komt je boven het hoofd te hangen als je de ketting verbreekt.
Als je iets forwardt, zorg er dan op z'n minst voor dat het toch een béétje leuk is. Niemand wil 73 keer hetzelfde weinig originele privébericht ontvangen. Waarschijnlijk zal het veelvuldig doorsturen ervan je populariteit enkel maar ondermijnen.
Komen de alomtegenwoordige doorstuurberichtjes ook stilaan je oren uit?
Vergeet dan niet dat je via de privacy-instellingen die Netlog je biedt helemaal zelf kan bepalen wie je privéberichten mag sturen!
Reacties 29 Sorteer reacties:
L D-B Trust (woensdag, 4 november 2009 om 20:09)
- _Zenix:
ik heb daar dus nu echt nog nooit last van gehad op netlog, 0 keer.
misschien iets minder marginale vrienden zoeken?
²
Arne De meulenaere (woensdag, 4 november 2009 om 19:03)
ik heb daar dus nu echt nog nooit last van gehad op netlog, 0 keer.
misschien iets minder marginale vrienden zoeken?
HartVuur Trust (woensdag, 21 oktober 2009 om 01:21)
Er gaat er nu weer een in de rondte over dat er mensen zijn die profielen kopiëren en vanaf het gekopieerde profiel rare berichten aan vrienden sturen. "Stuur dit bericht door aan al je vrienden om ruzies te voorkomen!"
ALS dit al waar is, dan nog denk ik dat het eerder een taak van Netlog zelf is om de mensen hierop te wijzen dan allerlei doorstuurmailtjes...
Arne Debouvere (woensdag, 14 oktober 2009 om 06:09)
Da zie ik ook niej zitn zenne , en ps , kga mij er niks meer van aan trekn...Kga ze gwn verwijdern •_• - thefoxy_43:
- arnedebouvere:
Je kunt wel aanpassen wie je mails zendt maar mijn vrienden zenden me ook doorstuurmails...Ze zouden beter iets uitvinden om gwn die kettingmailen te blokkeren ...
smijt die vrienden er uit ben je er ook vanaf dus
ives de vos Trust (maandag, 12 oktober 2009 om 02:01)
- arnedebouvere:
Je kunt wel aanpassen wie je mails zendt maar mijn vrienden zenden me ook doorstuurmails...Ze zouden beter iets uitvinden om gwn die kettingmailen te blokkeren ...
smijt die vrienden er uit ben je er ook vanaf dus
Eveline Netlog admin (donderdag, 20 augustus 2009 om 23:24)
- drogezwemmer:

Privacy instellingen houden jammer genoeg geen individuele vrienden tegen, die ook allemaal als een kieken zonder kop alles doorsturen zonder de waarheid/onzin eerst te controleren in Google of zo. Als reactie daartegen heb ik de volgende nieuwe tekst verzonnnen op 't Ging verbazend goed vooruit ... Om toch nog wat te kunnen lachen als we eens 1 minuutje NIET bezig zijn met het verwijderen van ongewenste FW FW FW berichten.
Gisteren keek ik in mijn mailbox
Olee Ola
Je weet wel zo'n site zoals Njetlog
Olee Ola
En wat ik daar zag heeft me niet blij gemaakt
Ojee Oja
Ja wat ik daar zag heef me diep geraakt
Onee Ona
FW FW FW FW FW FW FW FW FW FW Rachel heeft al 1000 keer hersenkanker
Olee Ola
Val Ifrance website wéét dat je dat bericht eerst 10 keer hebt verstuurd voor je op de link klikte
Olee Ola
Stuur deze vriendschapstest terug naar iedereen die je graag ziet, OOK naar de afzender
Onee Ona
Gezicht verminkt, één oog, zwart gat, tzal wel zijn zeker ...
Ojee Oja
Wees geen kieken zoooonder kooooopppp
Stuur die troep niet door, en HOU ERMEE OP
Ojjeeeee Ojjaaaaaa !!!
De vriendenlijst wordt korter en korter
Ojee Oja
Al die kiekens zonder kop worden geschorsten
Ojee Oja
Zelfs echte vrienden waar ik al jaren voor blijf knokken
Ojee Oja
Delen nu zwaar in de brokken ...
Ojee Oja
't Ging achteruit
't Ging achteruit
't Ging achteruit
't Ging verbazend snel achteruit
Ojjeeeee Ojjaaaaaa !!!
rolf herssens Trust (donderdag, 20 augustus 2009 om 08:54)
Privacy instellingen houden jammer genoeg geen individuele vrienden tegen, die ook allemaal als een kieken zonder kop alles doorsturen zonder de waarheid/onzin eerst te controleren in Google of zo. Als reactie daartegen heb ik de volgende nieuwe tekst verzonnnen op 't Ging verbazend goed vooruit ... Om toch nog wat te kunnen lachen als we eens 1 minuutje NIET bezig zijn met het verwijderen van ongewenste FW FW FW berichten.

Gisteren keek ik in mijn mailbox
Olee Ola
Je weet wel zo'n site zoals Njetlog
Olee Ola
En wat ik daar zag heeft me niet blij gemaakt
Ojee Oja
Ja wat ik daar zag heef me diep geraakt
Onee Ona
FW FW FW FW FW FW FW FW FW FW Rachel heeft al 1000 keer hersenkanker
Olee Ola
Val Ifrance website wéét dat je dat bericht eerst 10 keer hebt verstuurd voor je op de link klikte
Olee Ola
Stuur deze vriendschapstest terug naar iedereen die je graag ziet, OOK naar de afzender
Onee Ona
Gezicht verminkt, één oog, zwart gat, tzal wel zijn zeker ...
Ojee Oja
Ojjeeeee Ojjaaaaaa !!!
De vriendenlijst wordt korter en korter
Ojee Oja
Al die kiekens zonder kop worden geschorsten
Ojee Oja
Zelfs echte vrienden waar ik al jaren voor blijf knokken
Ojee Oja
Delen nu zwaar in de brokken ...
Ojee Oja
't Ging achteruit
't Ging achteruit
't Ging achteruit
't Ging verbazend snel achteruit
Ojjeeeee Ojjaaaaaa !!!
Arne Debouvere (zondag, 16 augustus 2009 om 09:27)
Schrijf een reactie: