Forum / Suggesties / eigen ontwerp van achtergrond
donderdag, 23 juli 2009 om 09:58
http://netlog.com/tamara_ecstasytamaratamaratamara_ecstasyhttp://nl.netlogstatic.com/p/tt/078/415/78415824.jpgBelgiëWest-Vlaanderen
tamara_ecstasy
tamara_ecstasy
ik zou het leuk vinden als we bij onze eigen gemaakte skins bijvoorbeeld ook kunnen een foto op de achtergrond plaatsen of een eigen ontwerp
heeft het profiel nog dat tikkeltje persoonlijker
ook voor de groepen zou ik dit een leuk initiatief vinden en zo zou iedere groep dan verpersoonlijkt kunnen worden naar gelang de groep zelf
mss iets om even over na te denken
Reacties 39 Sorteer reacties:
tamara Trust (zaterdag, 7 november 2009 om 10:25)
- __JustAGirlX:
ja vind ik wel een goed idee
wat ook nog leuk zou zijn dat je zelf de kleuren kom kiezen van je pagina= waar je tekst enzo op staat
tja je zou eigenlijk alles zelf moeten kunnen kiezen zo zou het tenminste wat persoonlijkt worden
amber ♥ devos Trust (vrijdag, 6 november 2009 om 13:33)
ja vind ik wel een goed idee
wat ook nog leuk zou zijn dat je zelf de kleuren kom kiezen van je pagina= waar je tekst enzo op staat
tamara Trust (woensdag, 14 oktober 2009 om 20:32)
- arwen_30:
ja doen want die motiefkes zijn niet zo leuk meer ben er op uitgekeken
gij niet alleen
myriam De Backer Trust (woensdag, 14 oktober 2009 om 12:32)
ja doen want die motiefkes zijn niet zo leuk meer ben er op uitgekeken
tamara Trust (vrijdag, 31 juli 2009 om 02:20)
- Happy_dancing_queen:
Hoop ik
- tamara_ecstasy:
- Happy_dancing_queen:
- tamara_ecstasy:
tja jammer dat we de medewerking van netlog niet krijgen want ik kreeg tot nu toe nog geen enkele reactie van hen hierop
Tja, die zullen het druk hebben met andere dingen aan de site, want ze zijn hier vollebak aan het updaten.
Die reactie komt nog wel.
weet ik wel maar las je naar de meeste blogs hier kijkt is er bijna nooit geen moderator die erop reageert
k vind het dan ook nutteloos om hierover een groep te maken als onze suggesties of ideeen toch niet eens gelezen worden laat staan opgevolgd
Ja, kan waar zijn.
Happy_ Dancing_queen Trust (vrijdag, 31 juli 2009 om 02:19)
- tamara_ecstasy:
Hoop ik

- Happy_dancing_queen:
- tamara_ecstasy:
- Happy_dancing_queen:
Zou super zijn, heb der ook al aan gedacht.
tja jammer dat we de medewerking van netlog niet krijgen want ik kreeg tot nu toe nog geen enkele reactie van hen hierop
Tja, die zullen het druk hebben met andere dingen aan de site, want ze zijn hier vollebak aan het updaten.
weet ik wel maar las je naar de meeste blogs hier kijkt is er bijna nooit geen moderator die erop reageert
k vind het dan ook nutteloos om hierover een groep te maken als onze suggesties of ideeen toch niet eens gelezen worden laat staan opgevolgd
Ja, kan waar zijn.
tamara Trust (vrijdag, 31 juli 2009 om 02:18)
- Happy_dancing_queen:
Hoop ik
- tamara_ecstasy:
- Happy_dancing_queen:
Happy_ Dancing_queen Trust (vrijdag, 31 juli 2009 om 02:17)
- tamara_ecstasy:
Hoop ik
- Happy_dancing_queen:
tamara Trust (vrijdag, 31 juli 2009 om 02:16)
- Happy_dancing_queen:
Happy_ Dancing_queen Trust (donderdag, 30 juli 2009 om 06:39)
Schrijf een reactie: