Forum / Suggesties / Tips voor Netlog, Extra keuzes in de filters en zoekfunctie
zondag, 8 november 2009 om 06:26
Hallo Netlog,
Ik heb een paar dingen die ik me afvraag, ik denk en hoop ook dat ik niet de enigste ben die zich dit misschien afvraagt. En misschien is dit al een keer in een topic aangekaart maar ik kon het zo 1,2,3 niet vinden.
Mijn tip of vraag is als volgt;
Er zijn heel veel profielen die alleen maar open zijn voor vrienden of voor mensen die binnen de kaders vallen die de eigenaar van het profiel heeft aangegeven. Let wel ik vind het prima als mensen kiezen voor een niet publiek toegankelijk profiel maar als ik bij de profielen mijn filter instel zou ik ervoor willen kunnen kiezen om die profielen uit te zetten. Dan verschijnen ze niet bij de resultaten.
Hetzelfde zou ik ook graag willen voor de mensen die ik op mijn blacklist heb gezet en vanzelfsprekend voor de mensen die mij op hun blacklist hebben staan.
Als je dit ook als extra keuze in de zoekfunctie opneemt dan kan je nog gerichter zoeken en wat belangrijker is voor mij. Ik zie dan niet steeds dezelfde profielen voorbij komen waar ik toch niet op mag, of ik zie mensen voorbij komen die ik gewoon liever niet zie, ze staan tenslotte niet voor niks op mijn blacklist.
Kunnen jullie hier iets mee ???
Reacties 7 Sorteer reacties:
kaiser soze Trust (zondag, 8 november 2009 om 06:45)
- MICHAdotcom:
- kaiser_soze66:
ok,maar waarom dan één profiel aanmaken??
Omdat je maar één profiel nodig hebt? (Als je Netlog op een normale manier gebruikt)
Mijn profiel is al 4jaar gesloten geweest, gewoon omdat er foto's op stonden van mij en vrienden die niet iedereen hoeft te zien. Nu is mijn profiel open, maar het merendeel van mijn foto's zijn enkel toegankelijk voor vrienden..
aaa,maar dat doe ik ook,mijn foto's die ik prive wens,instellen voor vrienden,die optie blijft zelfs bij een open profiel.
maar blogs schrijven en in de spotlight zetten om dan te ontdekken dat het profiel gesloten is,rare logica
Micha Moderator Trust (zondag, 8 november 2009 om 06:42)
- kaiser_soze66:
Omdat je maar één profiel nodig hebt? (Als je Netlog op een normale manier gebruikt)
Mijn profiel is al 4jaar gesloten geweest, gewoon omdat er foto's op stonden van mij en vrienden die niet iedereen hoeft te zien. Nu is mijn profiel open, maar het merendeel van mijn foto's zijn enkel toegankelijk voor vrienden..
kaiser soze Trust (zondag, 8 november 2009 om 06:40)
- MICHAdotcom:
- kaiser_soze66:
of ze kunnen de gesloten profielen gewoon afschaffen,want wat is het nut van één gesloten profiel ??
Privacy?
Micha Moderator Trust (zondag, 8 november 2009 om 06:40)
- kaiser_soze66:
of ze kunnen de gesloten profielen gewoon afschaffen,want wat is het nut van één gesloten profiel ??
Privacy?
kaiser soze Trust (zondag, 8 november 2009 om 06:39)
Net log Trust (zondag, 8 november 2009 om 06:32)
Ik hoop het, want het leek me wel een goed idee,
Bedankt voor je reactie !!!
Micha Moderator Trust (zondag, 8 november 2009 om 06:31)
Je suggestie zal zeker en vast bekeken worden en misschien wordt het wel uitgewerkt in de vernieuwde versie van Netlog
.
Schrijf een reactie: