Forum / Discussies / Zomaar kunnen misbruik melden
vrijdag, 6 november 2009 om 14:47
http://netlog.com/_no_FEAR_xDemii ♥Demii ♥_no_FEAR_xhttp://nl.netlogstatic.com/p/tt/081/391/81391197.jpgBelgiëWest-Vlaanderen
_no_FEAR_x
_no_FEAR_x
Ik vind het niet kunnen dat men zomaar iemand anders netlog kan verwijderen,
heelwat mensen zijn daardoor onterecht hun netlog kwijt
terwijl ze helemaal geen erge dingen doen,
en voor degene die dan wel terecht gestraft moeten worden,
gebeurt dan niks.
ik vind dat daar iets moet worden aangedaan
grtjs,
Reacties 9 Sorteer reacties:
david buytaert Trust (zondag, 8 november 2009 om 04:13)
ik ligt er niet meer van waker
judy Trust (zondag, 8 november 2009 om 00:26)
- kaiser_soze66:
met nog steeds die zelfde kreet.....help dat profiel is terug en nu hebben ze zelfs het lef om op mijn profiel een bericht achter te laten in naam van men dochter

en hun verwarrende regeltjes !
- x_Judyke_x:
vorige week had k ook een melding hier gemaakt over een fake profiel dat aangemaakt was met foto's van men dochter.
op deze groep kwam snel reactie en behulpzame raad...en na een melding bij de helpdesk was het profiel verdwenen.
jullie vroegen toen of ik het erg vond dat dit hier verwijdert werd men kreet om hulp , wegens niet van toepassing hier...geen probleem toch .
nu ben ik hier toch terug
mamaaaaa
ik mis jou hoor ' i love you verry mutch
is dit nog normaal ????
op het fake profiel staan foto's van mijn dochter waar tekst bij geschreven is , ben ik een hoer of een sletje ......klik ik op de meld misbruik knop naast die foto's ;komt er een melding dat " Deze foto is in overeenstemming met de gedragscode."
* Lees de gedragscode
nu snap ik het totaal niet meer é
als k dan hier lees dat mensen hun foto's zomaar verdwijnen zonder een woord van uitleg en zonder geldige reden.
ik heb een hélé goeie reden om dit misbruik te melden en dan gaat dit nog niet ....dan vind netlog dit plots een goeie foto
hoe moet dit nu verder ??
het helpdesk heb ik al gecontacteerd vrijdag , maar heb nog géén reactie terug gehad en het fake profiel is nog steeds terug te vinden .
sorry maar voel me in de kou gelaten door netlog
of moeten we eerst een"super " account hebben om serieus genomen te worden ?
sorry wist met men frustraties geen andere blijf dan hier
judy
het is weekend nu,de helpdesk draait dan ietkse trager,maar maandag zal dat wel in orde komen
k hoop het van harte
kaiser soze Trust (zondag, 8 november 2009 om 00:24)
- x_Judyke_x:
met nog steeds die zelfde kreet.....help dat profiel is terug en nu hebben ze zelfs het lef om op mijn profiel een bericht achter te laten in naam van men dochter

vorige week had k ook een melding hier gemaakt over een fake profiel dat aangemaakt was met foto's van men dochter.
op deze groep kwam snel reactie en behulpzame raad...en na een melding bij de helpdesk was het profiel verdwenen.
jullie vroegen toen of ik het erg vond dat dit hier verwijdert werd men kreet om hulp , wegens niet van toepassing hier...geen probleem toch .
mamaaaaa
is dit nog normaal ????
op het fake profiel staan foto's van mijn dochter waar tekst bij geschreven is , ben ik een hoer of een sletje ......klik ik op de meld misbruik knop naast die foto's ;komt er een melding dat " Deze foto is in overeenstemming met de gedragscode."
* Lees de gedragscode
als k dan hier lees dat mensen hun foto's zomaar verdwijnen zonder een woord van uitleg en zonder geldige reden.
ik heb een hélé goeie reden om dit misbruik te melden en dan gaat dit nog niet ....dan vind netlog dit plots een goeie foto
het helpdesk heb ik al gecontacteerd vrijdag , maar heb nog géén reactie terug gehad en het fake profiel is nog steeds terug te vinden .
judy
het is weekend nu,de helpdesk draait dan ietkse trager,maar maandag zal dat wel in orde komen
judy Trust (zaterdag, 7 november 2009 om 23:37)

mamaaaaa
is dit nog normaal ????
* Lees de gedragscode
judy
david buytaert Trust (zaterdag, 7 november 2009 om 00:43)
is het nu verwijderen of blokkeerde want als verwijderen is heef misschien iemand anders u netlog verwijderen
Micha Moderator Trust (zaterdag, 7 november 2009 om 00:27)
De reacties die off-topic waren, werden verwijderd. En het foutje in het forumbericht werd aangepast, zoals gevraagd.
Micha Moderator Trust (zaterdag, 7 november 2009 om 00:25)
Je forumbericht werd verplaatst van "Wedstrijden" naar "Discussies". Hier hoort het beter thuis.
Om je hete hangijzer-discussie te beantwoorden, elke melding wordt individueel nagekeken. Indien je om éen of andere duistere reden toch je profiel kwijt bent, kan je de helpdesk contacteren of een mail sturen naar abuse-nl@netlog.com
Graag wil ik ook even vermelden dat mensen die misbruik melden zonder reden een waarschuwing krijgen en eventueel zelf geblokkeerd worden.
Sebastiaan kuiper Trust (vrijdag, 6 november 2009 om 15:02)
Beste,
Het gemelde misbruik word eerst grondig gecontroleerd
voordat er actie ondernomen word
amber ♥ devos Trust (vrijdag, 6 november 2009 om 14:51)
ik vind dat je volkomen gelijk hebt !!
sommige mensen houden zich daarmee bezig dit is totaal nutteloos
voor degene die het doet maar voor degene die het overkomt is het niet zo'n lachertje hoor,
!! ik vind mensen die dit doen volkomen belachelijk !!
Schrijf een reactie: