Forum / Discussies / Netlog Bèta Log
dinsdag, 3 november 2009 om 15:13
TankadoBE
Mijn ongezouten mening over de nieuwe netlog. [Eigenlijk over alle updates van Netlog] Dit is vooral gericht tegen de eigenaars.
Jullie proberen teveel Facebook en consoorten na te doen.
Vroeger was Netlog iets op zichzelf. Nu begin ik meer en meer redenen te vinden om mijn NetLog gewoon te verwijderen en verder te doen op Facebook.
De balk onderaan, complete kopie van wat Facebook doet. De header bovenaan , complete kopie van wat Facebook doet.
Komaan. Waar zijn jullie mee bezig. Ik was trots op het feit dat Netlog puur Belgisch was, en dat het iets op zichzelf was en dat het iets betekende. Maar nu...
Aah ja. Kvind het eigenlijk allemaal maar een bende "copy-cats".
Mijn mening is, blijf verder doen met hetgeen waar je voor deze updates mee bezig was, want het was veel beter.
Ik zal steeds blijven kiezen voor de oude netlog.
Reacties 17 Sorteer reacties:
O!le Moderator Trust (zaterdag, 21 november 2009 om 05:43)
=> Chatbalk hebben meerdere websites.
Kan je de chatbalk bij Facebook minimaliseren? Is dat dan nog na-ge-aapt?
Jona D. Brackenwood Trust (zaterdag, 21 november 2009 om 05:27)
- TankadoBE:
[.. Veel Zever ..]
Heb je een leuk alternatief dan zo'n balk onderaan? Ik vindt het in ieder geval stukken beter dan gewoon popups die op je scherm komen. (En hopelijk maken ze inderdaad de mogelijk voor snelkopelingen, zou zeer handig zijn).
Mike Swan Trust (zaterdag, 21 november 2009 om 01:30)
- Mxmm__iLy:

Wat heb ik toch een hekel aan de discussie met dit onderwerp!
Elke keer het ene topic wat stopt en kalm wordt, openen ze een nieuwe, met weer een hoop eigen menings argumenten, want dit kan je geen feiten noemen in mijn ogen
mvg
Ma ...
Inderdaad het zijn meningen !
Maar voor mijn part kan dit onderwerp gesloten worden !
Bucky208 Trust (vrijdag, 20 november 2009 om 15:55)
Wat heb ik toch een hekel aan de discussie met dit onderwerp!

Elke keer het ene topic wat stopt en kalm wordt, openen ze een nieuwe, met weer een hoop eigen menings argumenten, want dit kan je geen feiten noemen in mijn ogen
mvg
Mike Swan Trust (vrijdag, 20 november 2009 om 08:59)
- tictac:
"Voor ik facebook kende" ...
- TankadoBE:
- SnowPhoenix:
Ik doe mee met TicTac. Dit is zever. Facebook zit nog steeds ver achter Netlog aan te huppelen. Kan je daar een skin op je pagina zetten? NEE, het is hetzelfde saaie blauw en wit. Heb je daar zoveel opties voor blogs, afbeeldingen, video's? NEE, Netlog heeft er veel meer. Gewoon opdat Netlog het gebruik simpeler wil maken, wil niet zeggen dat het de o-zo-massaal ingewikkelde Facebook na-aapt. Dankuwel.
Ga je mij dan nog altijd zeggen dat ik geen gelijk heb wat betreft het kopieren ?
Je gaat mij niet vertellen dat die onderste balk die ik hier zie niet gefaked is van Facebook, samen met alle popups die erbij horen. Het chatten is gefaked, de notificaties zijn gefaked. Nu nog ffkes wachten en misschien kunnen we onze applicaties hier vanonder bij zetten ? Wat dacht je daarvan ?
Je hebt misschien wel gelijk dat er hier iets meer mogelijkheden zijn om je profiel aan te passen en zoverder. MAar ik denk dat Facebook daarvoor gekozen heeft om dit niet toe te laten. Ik vind al deze extra functies van netlog enorm geestig, dat meen ik ook. MAar waarom dan in godsnaam geen eigen systeem uitdokteren in plaats van alles gewoonweg over te nemen ?
Pop Up's op Netlog bestond eerder als Facebook ^^
En ik heb ooit een chatbar gemaakt onderaan de pagina en dit was voor ik Facebook kenden.
Ga je mij dan nog altijd zeggen dat ik geen gelijk heb wat betreft het kopieren ?
Op netlog balk staan meer knoppen, je bent echt dom.
En waarom geen eigen stysteem ?
Zal ik jou eens iets zeggen, Over minder als een maand komt netlog met Gatscha!
Hun eigen Multiplay games. Deze zullen als App ook op Facebook staan, binnenkort speel je dus op facebook spelletjes van netlog ^^
Netlog heeft hun eigen games, facebook niet, Netlog is zwaar ontwikkeld, Facebook niet.
Je bent dom, dat is men enigste manier op hierop te reageren.
Je zoekt aandacht en die krijg je nu van mij.
Daar zeg je het al
Facebook heeft al langer die chat bar. Ma bon ...
Een mens mag blijkbaar al niet meer voor zijn eigen mening uitkomen, dus wat heeft het voor nut ?
Joran Dox Trust (vrijdag, 20 november 2009 om 07:55)
ik ga voor netlog
ben ooit na een lange tijd overgehaald om "eindelijk op één van de sociale netwerksites te komen"
heb dan voor netlog gekozen omdat half de school op netlog zat
ondertusse stappen meer en meer over naar facebook, maar ik ben nog te lui, en na dit te lezen ga ik me nog effe lekker lui houden
Mr TicTac Trust (vrijdag, 20 november 2009 om 07:46)
- StephDOTcom:

- tictac:
- StephDOTcom:
Hoe komt het dat die balk en andre zaken op de engelste Netlog vroeger zijn dan op de nederlandse?
Door een foutje
Foutje van een half jaar?
nee toen ze het op NL wouen zetten zo is me verteld en hebben ze gekozen het op de Engelse te zetten als test, en niet de NL
Stephanie Trust (vrijdag, 20 november 2009 om 07:44)
- tictac:
- StephDOTcom:
Hoe komt het dat die balk en andre zaken op de engelste Netlog vroeger zijn dan op de nederlandse?
Door een foutje
Foutje van een half jaar?
Mr TicTac Trust (vrijdag, 20 november 2009 om 07:41)
- TankadoBE:
- SnowPhoenix:
Ik doe mee met TicTac. Dit is zever. Facebook zit nog steeds ver achter Netlog aan te huppelen. Kan je daar een skin op je pagina zetten? NEE, het is hetzelfde saaie blauw en wit. Heb je daar zoveel opties voor blogs, afbeeldingen, video's? NEE, Netlog heeft er veel meer. Gewoon opdat Netlog het gebruik simpeler wil maken, wil niet zeggen dat het de o-zo-massaal ingewikkelde Facebook na-aapt. Dankuwel.
Je gaat mij niet vertellen dat die onderste balk die ik hier zie niet gefaked is van Facebook, samen met alle popups die erbij horen. Het chatten is gefaked, de notificaties zijn gefaked. Nu nog ffkes wachten en misschien kunnen we onze applicaties hier vanonder bij zetten ? Wat dacht je daarvan ?
Je hebt misschien wel gelijk dat er hier iets meer mogelijkheden zijn om je profiel aan te passen en zoverder. MAar ik denk dat Facebook daarvoor gekozen heeft om dit niet toe te laten. Ik vind al deze extra functies van netlog enorm geestig, dat meen ik ook. MAar waarom dan in godsnaam geen eigen systeem uitdokteren in plaats van alles gewoonweg over te nemen ?
Pop Up's op Netlog bestond eerder als Facebook ^^
En ik heb ooit een chatbar gemaakt onderaan de pagina en dit was voor ik Facebook kenden.
Op netlog balk staan meer knoppen, je bent echt dom.
En waarom geen eigen stysteem ?
Zal ik jou eens iets zeggen, Over minder als een maand komt netlog met Gatscha!
Hun eigen Multiplay games. Deze zullen als App ook op Facebook staan, binnenkort speel je dus op facebook spelletjes van netlog ^^
Netlog heeft hun eigen games, facebook niet, Netlog is zwaar ontwikkeld, Facebook niet.
Je bent dom, dat is men enigste manier op hierop te reageren.
Je zoekt aandacht en die krijg je nu van mij.
Mr TicTac Trust (vrijdag, 20 november 2009 om 07:37)
- StephDOTcom:
Door een foutje
Schrijf een reactie: