Forum / Aankondigingen / Netlog in een nieuw jasje!
donderdag, 29 oktober 2009 om 05:07
eveline_nl
Tetterettettetteeeeeeeeee!!! De nieuwe Netlog is er: beter, mooier, cooler, en vooral: zwarter
En guess what: je krijgt nu al een preview van de nieuwe site, want wij kunnen écht niet meer wachten om jullie reacties te horen! Laat van je horen: wat is er goed, wat is er fantastisch, wat is er nog niet helemaal zoals het hoort, wat werkt er misschien nog niet...? Ons development en design team is volop bezig om de site perfect te maken voor de officiële launch, aarzel niet om hen met wat extra werk op te zadelen
Helaas ondersteunt de bètaversie van Netlog Internet Explorer 6 niet volledig. Je schakelt dus beter over naar een andere browser (bijv. IE>6.0, Mozilla Firefox, ...) om optimaal de nieuwe Netlog te kunnen ontdekken. We beloven dat onze developers er alles aan zullen doen om de nieuwe versie van Netlog compatibel te maken met IE6.
Remember, once you go black, you never go back
Hier alvast een voorsmaakje:

Reacties 350 Sorteer reacties:
disparatado Trust (gisteren om 15:11)
beetje opfraaien en komt wel goed
en da weten developers nu ondertss ookwel al 

maar dingen zoals: met een groep een foto/blog kunnen spotlighten...
grtz
★ ☆J A R I ☆★ Trust (gisteren om 10:07)
als dit er komt stop ik ermee
da is niks overzichtelijk
Jenz tyger, rawr Trust (gisteren om 09:56)
- Jah_Hippie:

- prettybrowneyed:
- Jah_Hippie:
- MICHAdotcom:
Damn, mind your attitude :'). Geef eens concrete feedback wat er aangepast moet worden? Klagen op deze manier heeft geen zin en is niet constructief.
Ja sorry dat ik zo reageerde maar ik vind het gewoon schandalig dat Netlog nog meer een vleeskeuring gaat worden!
Ik vind Netlog goed zoals het nu is. Dat er nieuwe spelletjes komen is altijd leuk, en ook de chat is een positieve nieuwe functie!
Maar HET grote negatieve punt is het vleeskeuring-gehalte. Alles draait bij de nieuwe Netlog om populariteit, "hot" zijn, ... En dat is de slechtste beslissing die ooit genomen werd.
Nogmaals mijn excuses voor de eerste reactie. Hopelijk begrijpen jullie mijn vleeskeuring-frustratie (die zoals ik zie bij de commentaren wel veel mensen tegen steekt).
Groetjes.
Netlog is altijd een vleeskeuring geweest
Ja dat is inderdaad zo. Maar de nieuwe is NOG erger...
Je moet het langs de positieve kant bekijken: misschien herzien het nieuwe netlogdesign nog eens en komt het wel allemaal goed! De site mag wel wat moderner worden vind ik qua lay-out. Wat kleurrijker vooral vind ik..
Thomas Verbraken (gisteren om 09:47)
- prettybrowneyed:
- Jah_Hippie:
- MICHAdotcom:
- Jah_Hippie:
Ik vind dat ook! Die kiekens die de nieuwe in elkaar hebben gestoken moeten toch ook inzien dat veel mensen vinden dat de nieuwe op niks trekt... Dus, de oude online laten. Zo simpel is het. Maar of ze bij Netlog zo slim zijn...
Damn, mind your attitude :'). Geef eens concrete feedback wat er aangepast moet worden? Klagen op deze manier heeft geen zin en is niet constructief.
Ja sorry dat ik zo reageerde maar ik vind het gewoon schandalig dat Netlog nog meer een vleeskeuring gaat worden!
Ik vind Netlog goed zoals het nu is. Dat er nieuwe spelletjes komen is altijd leuk, en ook de chat is een positieve nieuwe functie!
Maar HET grote negatieve punt is het vleeskeuring-gehalte. Alles draait bij de nieuwe Netlog om populariteit, "hot" zijn, ... En dat is de slechtste beslissing die ooit genomen werd.
Nogmaals mijn excuses voor de eerste reactie. Hopelijk begrijpen jullie mijn vleeskeuring-frustratie (die zoals ik zie bij de commentaren wel veel mensen tegen steekt).
Groetjes.
Ja dat is inderdaad zo. Maar de nieuwe is NOG erger...
Jenz tyger, rawr Trust (3 dagen geleden om 00:44)
- Jah_Hippie:
- MICHAdotcom:
- Jah_Hippie:
Ik vind dat ook! Die kiekens die de nieuwe in elkaar hebben gestoken moeten toch ook inzien dat veel mensen vinden dat de nieuwe op niks trekt... Dus, de oude online laten. Zo simpel is het. Maar of ze bij Netlog zo slim zijn...
Groetjes.
Stef Schrijvers (dinsdag, 10 november 2009 om 08:42)
Zelfde reactie als op vidoo ; Nee ik het maar niks ,
Deze layout , normaal kank echt lang , echt lang , surfen op netlog
Maar als da zwart is zo f*** zwaar , ik krijg er echt koppijn van
Moest dit gelanceerd worden ik zou er me echt aan dood ergeren,
Heb het is uitgeprobeerd, de wacht tijden zijn nu 3 sec fzoo voor een pagina te laden
Sorry maar das te lang, die site is zowel op zicht zwaar als voor de browser ,
Nu alles naar " flash modus " is omgezet zou idd alles lichter moete lijken
Maar PLEASE maak de achtergrond VERANDERBAAR !!!
Of maak em gewoon terug wit , want zwart is mss wel tegenwoordig een kleur van
de jeugd , ook al zijn het nog maar paar witte advertensie die de site wa lichter maken ( zicht ) , en ntrlijk de kaders rond de profielen zijn weg , de beroemde kaders hebt gulie WEGGEDAAN ??? , Zoals ge al merkt ben ik nie tegen die nieuwe netlog maar neem nog wat van de 'oude' over , diez toch DE site .
Heel simpel voor mij ; 1 Meer lichtere kleuren 2 Minder zwaar voor browser maken 3 Neem wat van de 'oude' netlog over , README
gerda (dinsdag, 10 november 2009 om 06:40)
ik heb vraag, op de home page zie je ;wat is nieuw ; kun je dat ook verwijderen ? ik zit me te ergeren aan een paar foto's van een vriendin .
Micha Moderator Trust (dinsdag, 10 november 2009 om 03:59)
- thefoxy_43:
kun de gij eens kijken naar deze bug
http://nl.netlog.com/groups/Netlog_nl/forum/mes...-
na ieder log komt hij terug zeker dat ge even netlog verlaat
Is geen bug hoor, maar een marketing-stunt van 2012 ; )
ives de vos Trust (maandag, 9 november 2009 om 23:31)
- MICHAdotcom:
. Er wordt nog volop aan gewerkt, de reden dat leden het nu al kunnen testen is om bugs en feedback te verzamelen.
- thefoxy_43:
deze is toch niet duidelijk vind ik en overzichtelijk laat te wensen over
Het is bèta voor iets hé
kun de gij eens kijken naar deze bug
http://nl.netlog.com/groups/Netlog_nl/forum/mes...-
na ieder log komt hij terug zeker dat ge even netlog verlaat
Micha Moderator Trust (maandag, 9 november 2009 om 23:29)
- thefoxy_43:
. Er wordt nog volop aan gewerkt, de reden dat leden het nu al kunnen testen is om bugs en feedback te verzamelen.
deze is toch niet duidelijk vind ik en overzichtelijk laat te wensen over
Het is bèta voor iets hé
Schrijf een reactie: