Forum / Suggesties / Netlogskins voor je homepage te verfraaien wa denken jullie?
woensdag, 14 oktober 2009 om 08:04
http://netlog.com/rbx_james_anversrbx_james_anversrbx_james_anversrbx_james_anvershttp://nl.netlogstatic.com/p/tt/068/331/68331258.jpgBelgiëAntwerpen
rbx_james_anvers
rbx_james_anvers
Netlogskins voor je homepage te verfraaien wat denken jullie hiervan ...?
Moet dit een nieuwe feature worden op netlog of totaal niet ...?
Laat het hieronder even weten of onder de video --> http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=...-
Video van de witte skin -->
Voor een hoge resolutie .exe film te zien ! Klik hier ! Simpel .exe bestand dat je download daarna gewoon openen en de film start vanzelf!
Reacties 61 Sorteer reacties:
rbx_james_anvers Trust (zondag, 18 oktober 2009 om 12:21)
- DAVIDLICKSHISCAR:
zou idd tof zijn ja
thx
Soekie Trust (donderdag, 15 oktober 2009 om 12:00)
zou idd tof zijn ja
Stephanie Trust (donderdag, 15 oktober 2009 om 11:47)
rbx_james_anvers Trust (donderdag, 15 oktober 2009 om 11:03)
- kaiser_soze66:
[/quote]
- Hart_Vuur:
- pacman375:
- protectionDOTcom:
[quote=Donkey_Kong_][quote=protectionDOTcom][quote- =donatello1989]pink looks gay
nee voor mij ist allemaal niet nodig[/quote]
Misschien dat de gay mensen hier op Netlog dat juist leuk vinden!
Pink is niet alleen voor Gay mensen hoor. Ik heb ook kleding in het roze. Het staat je of staat je niet / Je bent er voor of juist niet![/quote]
Ik wil maar zeggen, dat pink of beter gezegd rose niet direct geassocieerd moet worden met homo's. Trouwens, ik houd zelf niet van rose, dus dat verhaal klopt helemaal niet!
normale is rose voor man een blauw voor meisjes ik drag zelfe geen rose
Zolang vrouwen blauw mogen dragen, mag een man ook roze dragen.
Roze is zelfs momenteel, samen met andere pastels, best een modekleur voor mannen.
Zoals ze hier zeggen: Echte mannen durven roze te dragen.
ik ben ne echte man.........en zal nooit roze dragen,omdat ik het lelijk vind.
maar dat roze en blauw gedoe,das voor boorlingskes,bij volwassenen telt dat niet.
dus zie ik ook niet in waarom james zijn roze tint bij die Netlogskins gelinkt word aan homofielen,dat vind ik wat vergezocht bij sommigen.
Ach jah ik maak me er niet echt druk om hoor het zijn tenslotte enkele voorbeelden en niets meer dan dat
kaiser soze Trust (donderdag, 15 oktober 2009 om 11:01)
- Hart_Vuur:
[/quote]
- pacman375:
- protectionDOTcom:
- Donkey_Kong_:
[quote=protectionDOTcom][quote=donatello1989]pink looks gay
Pink is niet alleen voor Gay mensen hoor. Ik heb ook kleding in het roze. Het staat je of staat je niet / Je bent er voor of juist niet!
Ik wil maar zeggen, dat pink of beter gezegd rose niet direct geassocieerd moet worden met homo's. Trouwens, ik houd zelf niet van rose, dus dat verhaal klopt helemaal niet!
Roze is zelfs momenteel, samen met andere pastels, best een modekleur voor mannen.
ik ben ne echte man.........en zal nooit roze dragen,omdat ik het lelijk vind.
maar dat roze en blauw gedoe,das voor boorlingskes,bij volwassenen telt dat niet.
dus zie ik ook niet in waarom james zijn roze tint bij die Netlogskins gelinkt word aan homofielen,dat vind ik wat vergezocht bij sommigen.
HartVuur Trust (donderdag, 15 oktober 2009 om 10:10)
- pacman375:

- protectionDOTcom:
- Donkey_Kong_:
- protectionDOTcom:
[quote=donatello1989]pink looks gay
Pink is niet alleen voor Gay mensen hoor. Ik heb ook kleding in het roze. Het staat je of staat je niet / Je bent er voor of juist niet!
david buytaert Trust (donderdag, 15 oktober 2009 om 10:05)
- protectionDOTcom:

- Donkey_Kong_:
- protectionDOTcom:
- donatello1989:
pink looks gay
nee voor mij ist allemaal niet nodig
Donny Lambrechts Trust (donderdag, 15 oktober 2009 om 09:42)
aangezien ik hier de oorzaak ben van al die laatste reacties zal ik effe iets verduidelijken
ik heb niks tegen homo's maar associeer rose wel met homo's
zal ook wel een vooroordeel zijn maar een man met rose kleding is ofwel homo ofwel heeft die veel lef
rbx_james_anvers Trust (donderdag, 15 oktober 2009 om 09:15)
- protectionDOTcom:
[/quote]

of is dat wat te groots bekeken
ach jah verduidelijken dat ze er effe totaal naast zitten misschien eh
- rbx_james_anvers:
- protectionDOTcom:
- Donkey_Kong_:
[quote=protectionDOTcom][quote=donatello1989]pink looks gay
Ach jah sommige leggen nogal brede linken die idd totaal onjuist zijn
Inderdaad.. maarja, wat doen we eraan hé!
Die "zware misverstanden " trachten uit de wereld te helpen
Jaak Noukens Moderator Trust (donderdag, 15 oktober 2009 om 09:15)
- Donkey_Kong_:

- protectionDOTcom:
- Donkey_Kong_:
- protectionDOTcom:
[quote=donatello1989]pink looks gay
Mooi gezegd,
Roze iedereen denkt daar onmiddellijk bij: homo's. Maar kijk, ik ben hetero, en toch draag ik ook soms wat rose.
Ik heb ook genoeg hetero vrienden die rose dragen. Btw, we zijn in de 21ste eeuw. De tijd dat rose voor zogezegde homo's waren is allang voorbij
Schrijf een reactie: