Normen_Waarden_Respect
Leden: 36
Mensen die nog wel Normen, Waarden en Respect hebben, meld je hier aan!!!
Forum / Archief / Sex en de maatschappij
maandag, 16 juli 2007 om 14:51
unholylove
Sex en de maatschappij
Wil je een sexdate met me? Ik wil je er wel voor betalen… Ik vind je geil, ben wel 50 jaar maar dat maakt niet uit toch?
Hoe vaak lezen jullie zo’n berichtje op je profiel of op een chatbox dames?
Ik ben nat en geil, wie neukt mij hard en diep? Wie wil mij verwennen?
En heren, hoe vaak lezen jullie dat, vooral op internet?
Ik gok op 25 keer per kwartier…
Hoe komt het dat de maatschappij zo geobsedeerd is met sex? En vooral sex met vreemden…
Is er nog niet genoeg aids verspreid? Zijn er niet genoeg dakloze kinderen… En verwaarloosde kinderen?
Praten over sex kan heel fijn en leuk zijn, zelfs vernieuwend en inspirerend. Erotiek is heel intiem en sensueel… Helaas lijkt dat uitgestorven te zijn. Er wordt vaak alleen nog plat en grof over neuken, grijpen, pompen, afpalen en pakken gesproken…
Wat is de betekenis van sex?
Het woordenboek is er duidelijk over…
Seksualiteit is de benaming van een complex van gevoelens en handelingen die een mens kan ervaren of uitvoeren en die samenhangen met lichamelijke gevoelens met betrekking op een andere persoon. Sommigen gebruiken een engere definitie en zien seksualiteit als de begeerte naar geslachtsgemeenschap tussen mensen en de geslachtsgemeenschap zelf. <<<<<<<<<<<<
Hmmz Pedofilie, verkrachting, aanranding of ander sexueel misbruik wordt nergens genoemd… wat raar, aangezien het bijna dagelijkse kost is.
Seksualiteit is voor mensen van belang voor de voortplanting, voor bevestiging van een relatie tussen personen, en niet in de laatste plaats voor het beleven van genot. In sommige culturen ligt op het openlijk spreken over seksualiteit een religieus taboe, of is het beoefenen van seksualiteit vóór het huwelijk zelfs verboden. Voor bijvoorbeeld rooms-katholieke geestelijken is het bedrijven van seksualiteit geheel verboden; het zogenoemde celibaat. Vanuit religieuze of maatschappelijke overtuiging kan men vinden dat seksualiteit (in de zin van geslachtsgemeenschap) alleen binnen een huwelijksrelatie kan plaatsvinden.
De beschaving is verpest… Volwassen mannen die meiskes van 9 en 10 jaar aanranden en drugs geven, mannen die vreemdgaan met meisjes van amper 18 jaar terwijl ze zelf ruim over de 40 zijn… Vrouwen die zich vol trots laten neuken voor geld en erover opscheppen hoeveel ze hebben verdient ermee. En dat is niet alleen op internet, juist steeds vaker ook in het echte leven.
Is dat normaal? Een man van over de 40 of 50 die een meisje van 18, 19, 20 jaar wil neuken? Zou hij dat ook met zijn eigen dochter dan? Of wat als een ander zo een voorstel doet aan zijn eigen kinderen? Wat zouden ze dan doen? Heel hypocriet boos worden? Of zich schuldig voelen omdat ze het kind van iemand anders lastig vallen? Is hun openingszin in de kroeg ook; ik vind je geil en wil je neuken? Waarschijnlijk wel. Hoe erg het ook is…
En de vrouwen dan? Die zomaar vreemdgaan, hun kinderen blootstellen daar aan. Hoe denken die er dan over als hun zoon of dochter ineens thuis komt met een partner 10 jaar ouder dan zijzelf? Of als haar kinderen er 5 partners op na houden bijv… Als ouder ben je dan toch niet goed bij je hoofd?
Zijn dat de normen en waarden van deze maatschappij? Is dat wat we de nieuwe generatie kinderen leren? Neuken totdat je erbij neervalt? Er over opscheppen en dan nog meer neuken? Geef mij dan maar de ouderwetse tijd terug. Nee, ik ben niet preuts mochten jullie dat soms denken, maar wel gefrustreerd door mensen die denken dat ze zich niets van een ander hoeven aan te trekken zolang zij hun zin maar krijgen. Het soort mensen dat verkracht, aanrand, kleine kinderen misbruikt.
Vraag je jezelf eens af wanneer je voor het laatst met je eigen partner hebt gefantaseerd over sex… Vraag je daarna eens af wanneer jullie voor het laatst samen iets nieuws hebben geprobeerd? Of spontaan zijn geweest met elkaar?
En hoe vaak heb je de afgelopen tijd je heil op internet gezocht? Hoeveel vreemden heb je op gegeild?
Wat betekent sex voor jou? Geef je ook invulling aan die betekenis? Of doe je gewoon stoer met de maatschappij mee?
Ik hoop dat mensen meer nadenken over hun eigen lichaam en gevoelens. En niet zomaar elk willekeurig persoon willen neuken. Ik hoop dat mensen nadenken over de gevoelens van anderen voor ze mensen betasten, lastig vallen of benaderen op wat voor onzedige manier dan ook. Niet iedereen is daar van gediend en vaak wordt het absoluut niet gewaardeerd. Je maakt jezelf er alleen maar belachelijk, ongeliefd en onaantrekkelijk mee.
Zo ik heb mijn zegje weer even gedaan. Natuurlijk blijven het maar gewoon mijn gedachten en mening bij dit onderwerp… Dus vraag ik me dan af, wat is jullie mening of gedachten gang hierbij?
Knuffels Ilsje
Reacties 2 Sorteer reacties:
Je bekijkt momenteel enkel reacties in het Nederlands. Toon alle reacties
Willem van Gaalen (dinsdag, 7 april 2009 om 01:41)
Met de conditionering worden ook nieuw waarden en normen ingeprent. De ene z'n lust is de ander z'n brood.
Wil je daar vanaf, ......... maak een begin door "vrij te denken" en hanteer de houding die ik in "het jongste testament" heb beschreven.
Je wordt dan immuun voor "overdadige sex" en andere uitwassen die de commercie hieraan verbonden heeft.
Willem
sylvia h Eigenaar Trust (maandag, 31 maart 2008 om 04:42)
hallo allemaal ik ben de moeder van unholylove daar haar account is geblokkeerd hebben ze mij beheerder gemaakt en ilsje heeft gevraagd of ik een beetje wil opletten dus mensen laat jullie horen bij de helpdesk zodat het account van unholy weer geacctiveerd word. groetjes sylvia
Schrijf een reactie: