Forum / Archief / wat maakt iemand een Metalhead
zaterdag, 3 november 2007 om 00:01
http://netlog.com/NecrofeliclucaslucasNecrofelichttp://nl.netlogstatic.com/p/tt/008/424/8424342.jpgNederlandOverijssel
Necrofelic
Necrofelic
ik vraag me af wat de mensen denken over wat iemand een metalhead maakt ?
ist voor jullie een levenstijl ?
enzovoort enzovoort
Reacties 296 Sorteer reacties:
Jaimy H. Trust (zondag, 22 november 2009 om 05:42)
Geen idee
Ik zelf luister graag metal en draag het mee in mijn hart en weet toch wel het een en ander er over. Ik houd van alle soorten metal, van Iron Maiden tot Aborted, van Cannibal Corpse tot Deep Purple (is gene pure metal ma soit), ...
Maar ik heb geen lang haar (helaas is het met dat van mij niet mogelijk aangezien het naar boven groeit en ik er een echt afrokapsel van krijg, hoe graag ik ook deftig wil headbangen en windmillen). Ik draag af en toe is een band t-shirt. Maar voor de rest draag ik gewone kleren...ik moet me natuurlijk ook wat aanpassen naar school enzo. Op een concert of festival doe ik uiteraard wel altijd de moeite om een band t-shirt of m'n graspop t-shirt aan te doen.
Of ik metalhead ben? Ik denk het niet. Ik ben gewoon mezelf en dat is al moeilijk genoeg. Ik luister graag metal. Maar in feite luister ik naast metal ook nog graag punk en rock en soms (heel soms) zelfs iets a la The Prodigy. Ook stuff als Johnny Cash ofzo luister ik zeer graag. Metal gewoon op de aller eerste plaats (70 percent van de tijd en 20 percent ofzo rock, punk enzoe zijn feitelijk bijgenres)...
glen de storcke (zondag, 22 november 2009 om 05:26)
- R03lll:
maar da maakt ni uit e man als ge het ma graag luistert
Ik ga naar (metal)festivals & concerten.
Kdraag alleen band t-shirts in m'n vrije tijd ...
Luister naar Slipknot , meer nog , het is mijn favoriete band!,BMTH, KoRn, Trivium... zogezegd al die commerciële bands -.-
Maar ook naar: Immortal, Cannibal Corpse, Children Of Bodom, Machine Head, Soulfy, Amon Amarth ...
die andere zijn ook commerciële bands
glen de storcke (zondag, 22 november 2009 om 05:25)
- stiffy_34:

( das wel redelijk recent vanaf jaren 2000 ma de muziek zelf is echt neig goe en weer zoals vroeger geenen bull shit ma echt straight to the point voor zo nen muziek maak ik graag is een uitzondering
)
.
ik ben al mogen weggaan van mijn 10de,ik tapte in het jeugdhuis en daar werd van alles gedraaid en metal stond mij het meeste aan.Mijn 1ste concert was ik 12 en da was Metallica tijdens hun Masters Of Puppets tour en daarna zijn er in enkele jaren nog veel concerten geweest is Genk,Anthrax,Iron Maiden,Megadeth,Dio
Slayer,....
maar ik ben niet enkel blijven luisteren naar deze groepen en subgenres,maar ben ook een echte punk-HC fan en hou van goede (oude) alternatieve hiphop,zoals House Of Pain,Cypress Hill,Lordz Of Brooklyn,La Cocka Nostra,....
en ook van een portie lekkere alternatieve muziek zoals,Rage Against The Machine,Alice In Chains,Pearl Jam
Nirvana,The Cult,Dinosaur Jr,Sonic Youth,....
dus ik ben gewoon iemand die zich goed voelt bij deze soorten muziek en ik ga mij ook niet kleden als metalhead als ik naar een metal concert ga,net zoals ik mij niet zal kleden als punker of dergelijke!
dit is mijn levensstijl en dat zal ook steeds zo blijven,niet zoals de meerderheid om de tijd veranderd om ergens bij te horen!!!
blijf jezelf en luister naar wat je goed vind en zo voel je je ook goed
maar ik ben dan ook maar een oude zaag die bijna dubbel zo oud is als de rest en ik heb er ook respect voor en lig soms toch plat van het lachen wat hier soms geschreven word in andere forums
als ge graag nog old skool rap luisterd moet ge is immortal technique opzoeken
http://www.youtube.com/watch?v=M72zVuBNpEA
http://www.youtube.com/watch?v=Igt-jW4e8ts&...
en groepen zoals necro / public enemy / nwa / wu tang horek ook is graag
Felicia Lit (donderdag, 5 november 2009 om 04:21)
Love Metal. Fock RNB en dat soort crapstuff
Komt waarschijnlijk doordat ik nu al 2 jaar luister naar metal en als ik nu een hiphop nummer hoor ergens ik et meteen afzet.
Bagger RNB en hiphop. nee hoor doe mij maar gewoon metal
maar. jaa. wat maakt iemand een metalhead.
Gewoon doen wat je zelf wilt. je eigen keuze voor muziek uiten. en daarbij zie je toch vele voorbeelden om lekker ruig te wezen toch?
maarja. of iets iemand echt een metalhead maakt is te betwijfelen. except dat voorbeeld hiervoor.. als je het al 40 jaar luistert dan weetje niet anders.
kristof schols Moderator Trust (maandag, 2 november 2009 om 04:52)
ik ben al mogen weggaan van mijn 10de,ik tapte in het jeugdhuis en daar werd van alles gedraaid en metal stond mij het meeste aan.Mijn 1ste concert was ik 12 en da was Metallica tijdens hun Masters Of Puppets tour en daarna zijn er in enkele jaren nog veel concerten geweest is Genk,Anthrax,Iron Maiden,Megadeth,Dio

Slayer,....
maar ik ben niet enkel blijven luisteren naar deze groepen en subgenres,maar ben ook een echte punk-HC fan en hou van goede (oude) alternatieve hiphop,zoals House Of Pain,Cypress Hill,Lordz Of Brooklyn,La Cocka Nostra,....
en ook van een portie lekkere alternatieve muziek zoals,Rage Against The Machine,Alice In Chains,Pearl Jam
Nirvana,The Cult,Dinosaur Jr,Sonic Youth,....
dus ik ben gewoon iemand die zich goed voelt bij deze soorten muziek en ik ga mij ook niet kleden als metalhead als ik naar een metal concert ga,net zoals ik mij niet zal kleden als punker of dergelijke!
dit is mijn levensstijl en dat zal ook steeds zo blijven,niet zoals de meerderheid om de tijd veranderd om ergens bij te horen!!!
blijf jezelf en luister naar wat je goed vind en zo voel je je ook goed
maar ik ben dan ook maar een oude zaag die bijna dubbel zo oud is als de rest en ik heb er ook respect voor en lig soms toch plat van het lachen wat hier soms geschreven word in andere forums
Ellen Delaplace (zondag, 1 november 2009 om 11:37)
Je moet je vooral goe voelen bij de muziek.
Ik denk da da zoizo je levenstijl beïnvloed, dus...
Metalhead of nie, voel je goe in je vel en das et belangrijkste.
Voor mij is da gelijk of ze me nu zien als metalhead of nie zi, ik luister na metal ja, maar ik doe vooral wat ik wil. Ik kijk niet achter de reactie van anderen daarop, dus mij maakt het niet uit of ik metalhead ben of nie.
Ruben Kenis (zondag, 1 november 2009 om 07:24)
Van metal houden.
Roel (zondag, 1 november 2009 om 00:30)
Ik ga naar (metal)festivals & concerten.
Kdraag alleen band t-shirts in m'n vrije tijd ...
Luister naar Slipknot , meer nog , het is mijn favoriete band!,BMTH, KoRn, Trivium... zogezegd al die commerciële bands -.-
Maar ook naar: Immortal, Cannibal Corpse, Children Of Bodom, Machine Head, Soulfy, Amon Amarth ...
glen de storcke (zondag, 17 mei 2009 om 00:29)
- YourDirtyLittleSecret_x3:

- bintjezz:
Als je zelf kan zeggen ben een metalhead zoner twijfel, dan be n je een metalhead.
Natuurlijk is kennis van metal muziek ook een must en je moet ook aal paar festivalletjes hebben meegepikt
kdenk dag op een jaar meer goeie bands in clubs of dergelijke ziet dan op zomerfestivals, ale da is toch bij mij het geval
ja seg ey, fastival of optreden
hehe
†Shadow† Trust (zaterdag, 16 mei 2009 om 09:36)
- bintjezz:
Als je zelf kan zeggen ben een metalhead zoner twijfel, dan be n je een metalhead.
Natuurlijk is kennis van metal muziek ook een must en je moet ook aal paar festivalletjes hebben meegepikt
kdenk dag op een jaar meer goeie bands in clubs of dergelijke ziet dan op zomerfestivals, ale da is toch bij mij het geval
ja seg ey, fastival of optreden
Schrijf een reactie: