Entiteiten & Spiritualiteiten
Leden: 248
Alles wat met Entiteiten & Spiritualiteiten te maken heeft...
Forum / Archief / Wat je over geesten moet weten
dinsdag, 27 januari 2009 om 03:40
Angellight_74
! Voor je begint met geesten op te roepen moet je de gevaren kennen die ''glaasje draaien/geesten oproepen'' inhoudt!
Gevaren, uitleg en redenen om het eens te proberen
Glaasje draaien of geesten oproepen heeft veel mensen gefacineerd,maar het blijft toch gevaarlijk.
Probeer er niet bang voor te zijn, want het kan je in contact brengen met het onverklaarbare en je overleden dierbaren. Je kan er ook je eigen krachten mee trainen (zoals geesten controleren.
Als je met een geest in contact bent gekomen, vraag dan steeds zijn/haar naam alvorens verder te gaan. Indien je een combinatie met cijfers krijgt kan je er vanuit gaan dat de geest in kwestie negatief is. Indien je een normale naam te zien krijgt, vraag dan bijvoorbeeld waar hij/zij vandaan komt, hoe oud hij/zij was, ...
Vraag NOOIT hoe hij/zij overleden is! Doe dit pas na een hele tijd!! Vraag ook NOOIT naar dingen die de toekomst kan omvatten! Dit weten zij immers niet! Meestal LIEGEN ze dan om je aandacht te houden! Als je zeker weet dat hij/zij de waarheid vertelt kan je proberen de volgende keer weer met hem/haar in contact te komen.
Voorbeeldvragen die je NOOIT mag stellen:
- Zal ik voor mijn examen slagen?
- Wanneer zal ik sterven?
- Ben jij homo?
- Ben ik lesbisch?
- ...
Ze zullen je de stuipen op het lijf jagen gewoonweg voor de lol!
Gevaren zijn dat de geesten in je huis vast kunnen komen zitten of gewoon blijven voor de lol. Dit kan je aan da hand hebben als je een negatieve geest hebt opgeroepen en dat deze je kwaad wilt doen. Vast komen te zitten gebeurt meestal wanneer je he glas loslaat alvorens de geest weggestuurd te hebben. Als je dan een negatieve geest opgeroepen hebt kan het zijn dat deze kwaad is daardoor. Hij zal je het leven proberen zuur te maken!
Wanneer een geest vastzit of blijft zonder dat je dit wilt moet je de geest zo snel mogelijk opnieuw oproepen. Wanneer je dit hebt gedaan moet je hem/haar wegsturen.
Nu je de gevaren kent is het aan jou om te beslissen of je het eens probeert of dat je het nu liever niet doet...
Als er iets verkeerd loopt kom onmiddelijk ons verwittigen en zeg ons wat er is gebeurd. Zo kunnen wij proberen de zaken te herstellen of de nodige kennis verlenen zodat je zelf kan proberen alles op te lossen
Handige tips:
1. zorg er voor dat het oppervlak van de tafel of het bord schoon en glad is
2. goede geesten houden van zoete geuren dus steek bv wat wierrook op
3. geloof niet altijd wat ze zeggen
4. doe ook niet altijd wat ze zeggen
5. Als je een slecht voorgevoel hebt begin er dan niet aan! Werk je intuïtie niet tegen!
6. Geesten zijn in staat om te liegen
7. Zorg ervoor dat het licht zo goed als mogelijk gedimd is.

Reacties 7 Sorteer reacties:
Je bekijkt momenteel enkel reacties in het Nederlands. Toon alle reacties
Happy_ Dancing_queen Trust (5 dagen geleden om 04:58)
Mijn hondje is zo een 11 dagen overleden.
Kheb al vanalles gezien en hier meegemaakt. Soms heb ik bang omdat het nieuw is voor me. Maar ik ruik ze. Voel ze ook soms. En ik zie soms een grote lichtbol die flitst en de flitst ook zo een verticale lijn op en neer. Ik zat gewoon in de zetel en opeens komt er zo iets in een grote driehoek naar me toe.
Als dat door mij ging was mijn zicht niet zo helder. Ik had wel bang. Maar eigenlijk moet ik niet bang zijn want vermoed dat dit mijn hondje is. Maar het is zo nieuw.
Mij hebben ze ook gezegd van oppassen want geesten kunnen zich voordoen als iemands dierbaar. Dus ja, nu heb ik toch wel de poepers en slaap s'nachts met het licht aan. Want het is wel precies dat er nog een gedaante is in huis.
Nu toen mijn hondje Fifi pas gestorven was zag ik uren lang een lichtstraal naar boven. Opeens zag ik een mega orbs. Ik denk dat het een orbs was en opeens was er die flitsbal. Het voelde warm aan en opeens damn toch zo mooi. Ik zach het hoofdje van mijn hondje langs die flitsbol. Ze knipoogde precies naar me. Verklaar me gek hoor , doe maar, maar mijn hond kon in het gewone hondenleven ook knip-ogen. Ik ruik de geur van toen ze gestorven was nog zo dikwijls. Om eerlijk te zijn nu weer.
Raar maar waar had ik dit bij mijn oma ook, ik ruikte de hele tijd een koffiegeur. En ik voelde precies een soort reikienergie als ik aan het grafje stond. Ik zag ook kleine bolletjes.
Tja, voor Fifi's dood heb ik nog nooit in contact gekomen met geesten. Ik vind het soms wel vrij nieuw voor me en dat maakt soms angst in mijn lijfje.
We hebben Fifi wel een onderhalve dag laten liggen thuis, binnen. Daarna in tuin begraven. Die geur die ik toen rook, ruik ik nu continu. Ook toen Fifi de dag zelf gestorven was, was er rondom Fifi kou. Soms bijna een windgevoel.
Maar toch omdat het nieuw is en nog niet alles kan plaatsen wat wat is, slaap ik snachts met mijn licht aan.
Dan denk ik dat ik niet zo verschiet als het licht aan is. Want in de donker gebeurd alles veel heftiger precies.
Groetjes van Els
jereeeeee Trust (maandag, 2 november 2009 om 01:43)
ik zou da wel eens willen doen
ma als j met die geesten praat en j wil stoppen
hoe doe j da dan ??
Angel Spiritual Trust (zaterdag, 7 februari 2009 om 22:52)
- chandralady:
Ok interessant,
Hallo ik ben Chandra spiritueel aangelegd en ik had en of heb het vermogen ze te kunnen zien.. Ben mijn vriend verloren aan een hartaanval, ik heb hem mogen zien die laatste paar min.. het was zo helder. Sindsdien is dit nooit meer gebeurd. Wel voel ik zijn aanwezigheid heel sterk en zelfs dat ik geleid word door hem. Graag zou ik op deze wijze in contact treden met hem. Wat raad jij aan ? Is het verstandig ? Ik voel dat hij me wat wil vertellen.. denk dat hij wil zeggen dat ik het goed doe.
Bijzonder blog top.
Mvg chandra
Als je da echt es wil doen ist beter hulp inschakelen met een professioneel om met hem in kontakt te komen en indd hij heeft voor u misch een belangrijk boodschap
ik zal u dit mail sturen bij deze persoon ben ik ook geweest en had ook een zeer mooie boodschap van mijn overleden ex - man
www.blue-eagle.be
grtjs Angel
chandra maya princess/goahead Trust (zaterdag, 7 februari 2009 om 02:48)
Ok interessant,
Hallo ik ben Chandra spiritueel aangelegd en ik had en of heb het vermogen ze te kunnen zien.. Ben mijn vriend verloren aan een hartaanval, ik heb hem mogen zien die laatste paar min.. het was zo helder. Sindsdien is dit nooit meer gebeurd. Wel voel ik zijn aanwezigheid heel sterk en zelfs dat ik geleid word door hem. Graag zou ik op deze wijze in contact treden met hem. Wat raad jij aan ? Is het verstandig ? Ik voel dat hij me wat wil vertellen.. denk dat hij wil zeggen dat ik het goed doe.
Bijzonder blog top.
Mvg chandra
Rosa Verwer Trust (vrijdag, 6 februari 2009 om 06:24)
mij werd altijd gevraagd de tafel te verlaten en waarom geen idee
Angel Spiritual Trust (dinsdag, 27 januari 2009 om 05:38)
- Lilith060606:
Interessant.
Thanxs
Robin Eigenaar Trust (dinsdag, 27 januari 2009 om 05:24)
Interessant.
Schrijf een reactie: